poniedziałek, 15 lipca 2013

Kolorowy mix manicure po raz trzeci - Lovely Classic

Cześć!:) Ostatnio by polepszyć sobie humor, a także by odjąć sobie trochę lat (zwłaszcza dziś, gdy przybywa mi +1 do wieku :D) ponosi mnie kolorowe szaleństwo i na paznokcie nakładam lakiery w różnych kolorach. Jak już wspominałam przy okazji poprzednich, które były TU i TU lubię łączyć kolory, które z pozoru się ze sobą gryzą, które wykończeniami nie są identyczne - póki co dobieram je według firmy i serii:). Zobaczymy jak dalej mi pójdzie, mam w głowie jeszcze kilka takich kompozycji, mam nadzieję, że Was tym nie zanudzę:). Dzisiaj postanowiłam użyć lakierów z pierwszego Wibo-Boxa z kolekcji Classic. Kolory klasyczne aczkolwiek w połączeniu razem robią niezłe zamieszanie...:D W sumie nie mam zdania o tym manicure, jest dziwny ale stwierdzam, że ma to "coś" ;). 







  
  

  




Do manicure użyłam ( po kliknięciu w zdjęcie przeniesiecie się do wybranej recenzji;)) :

  



Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. nie przepadam za takim mani;) ale ale; wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę jeden kolor na paznokciach, ale Twój mani jest mega optymistyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Nie liczy się cyfra, bo i tak młodo wyglądasz :D
    Co do skittlesów - mnie się podobają takie "gryzące się" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten fiolet wygląda bardzo ciekawie, przyjrzę mu się z bliska przy następnej wizycie w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  6. róż bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne :) muszę sobie zrobić takie kolorowe paznokcie :) róż mi się najbardziej spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj...:) na chodzę z neonem żeby sobie odjąć:D nie pomaga.. ale ładnie wygląda:)
    Mani mi się bardzo podoba... cudowne kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 lat!
    A mani nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fiolet i czerwień bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby nie pasują, ale tworzą całkiem fajną całosć ;)
    wszystkiego najlepszego życzę! spełnienia wszyściutkich marzeń ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię jak jest tak kolorowo , fiolecik bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery w połączeniu ze sobą wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory, razem wyglądają bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie bardzo, tylko róż przypadł mi do gustu. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pomysł na takie kolorowe mani! :D fiolet podoba mi się najbardziej :) wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń