czwartek, 18 lipca 2013

Wibo Gel Like - Peaches & Cream *TheOleskaaa*

   Wywiadówka:  
Wibo
Gel Like 

odcień: Peaches & Cream
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - bąbelkuje aczkolwiek może to być kwestia malowania na powietrzu przy dużej temp. 


Oleskaaa wie jak uszczęśliwić dziewczyny:). To chyba najlepiej oceniany kolor z kolekcji blogerskiej, sama go polubiłam, kolor jest dziewczęcy i delikatny, blady róż z kroplą pomarańczy, jeszcze w swoim zbiorze nie miałam takiego odcienia różu :). Aplikacja przebiega bez problemu, pędzelek standardowy - taki sam jak w serii Express Growth, schnie w normie aczkolwiek dobrze wspomóc się czymś przyspieszającym :D. Dwie warstwy do pełnego krycia i pozostawia dość przyzwoity połysk. z Trwałością nie jest tak kolorowo, przynajmniej u mnie, końcówki szybko zaczęły się zdzierać więc nałożyłam brokat, którego nie ma na zdjęciach. Jak widzicie wyskoczyły mi również bąbelki, które są spowodowane na 99% malowaniem na powietrzu przy wysokiej temperaturze ponieważ malowałam już tym lakierem w innych okolicznościach i nic się z nim nie stało. Podsumowując, kolor - tak, reszta - mam mieszane uczucia. 



  










Pozdrawiam:*
Mavia

14 komentarzy:

  1. Uuuwielbiam ten kolor, to jeden z moich ulubieńców wszech czasów. Jednak nie przepadam za jego formułą, bez Seche Vite ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  2. On bąbelkuje nawet przy niskiej :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor, muszę kupić jakiś podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ;) Mam zamiar sobie właśnie taki kupić :) Ślicznie wygląda na paznokciach :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Często gości na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ma fantastyczny, ale jego formuła mnie skutecznie zniechęca i tak sobie stoi na tej półce i czeka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Również posiadam ten kolor, ale trzy warstwy i prześwity doprowadzają mnie do szału.

    OdpowiedzUsuń
  9. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jego zakupem, bo kolor strasznie kusi! ale niestety, opinie odstraszają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, ale jakoś nie jestem przekonana do lakierów Wibo, mam jeden i trochę kiepsko z jego jakością

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z ulubionych nudziako-brzoskwiń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor rzeczywiście jest uroczy, ale zgadzam się z Tobą do całej reszty. Ja już pod koniec dnia miałam odpryski, jest to jeden z najmniej trwałych lakierów, jakie posiadam. Dużo lepszej jakości są Lovely "żelowe"- efekt wykończenia podobny, a trzymają się długo

    OdpowiedzUsuń