czwartek, 11 lipca 2013

Mariza Be Chic! Różowy

 Wywiadówka:
Mariza
Be Chic!

odcień: Różowy
gdzie kupić? : poprzez konsultantki Marizy, internet
ile kosztuje? : 13,90zł (teraz w promocji 10,50zł)
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z drobnym shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + cena
              + dobre krycie
              + piękny połysk 
              + bezproblemowa aplikacja
              + płaski i przyjazny pędz
elek              
minusy: - dostępność

Tydzień leci za tygodniem, a swatche zalegają na komputerze. Paznokcie nadal maluję bardzo często tylko nie mam czasu by przygotować odpowiednio zdjęcia i napisać notek:(. Dziewczęcy róż od Marizy z kolekcji Be Chic! to prawdziwy słodziak. Oprócz wspaniałego koloru posiada świetny srebrny shimmer, który czasem zdaje się być także błękitem. Pośród 769 lakierów jakie posiadam to prawdziwy unikat :). Przy nakładaniu nie sprawia problemów aczkolwiek jest trochę gęsty, schnie w normie, do pełnego krycia potrzebowałam dwie warstwy. Zdjęcia z fleszem w pełni oddają jego shimmerowy urok. Muszę Wam się przyznać, że nie spodziewałam się, że lakiery z tej serii tak zawładną moim sercem:). 



  
  









Pozdrawiam:*
Mavia

12 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetny, już na kilku blogach go widziałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę serię:) aż można rozpaczać, że "tylko" tyle kolorów mają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zakochana w tym kolorze, w twojej pięknej płytce i tym jak starannie to zrobiłaś, skórki czyściutkie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczny, taki słodziak :3

    OdpowiedzUsuń
  7. super są te wszystkie kolory od Marizy :) a ten róż jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! chyba najładniejszy z całej kolekcji ♥

    OdpowiedzUsuń