wtorek, 2 lipca 2013

Mariza Be Chic! Kanarkowy

 Wywiadówka:
Mariza
Be Chic!

odcień: Kanarkowy
gdzie kupić? : poprzez konsultantki Marizy, internet
ile kosztuje? : 13,90zł (teraz w promocji 10,50zł)
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z drobnym shimmerem
krycie: 2/3 warstwy
plusy:  + cena
              + dobre krycie
              + piękny połysk 
              + bezproblemowa aplikacja
              + płaski i przyjazny pędzelek          
    
minusy: - dostępność

Dziś przychodzę do Was z bardzo optymistycznym kolorem, w sam raz na rozpoczynający się wakacyjny miesiąc - kanarkową żółcią. Bardzo przyjemny odcień zółci, stonowany, z lekką nutą zieleni nawet bym powiedziała z delikatnym złotym shimmerem, którego możecie zobaczyć na zdjęciach z lampą błyskową. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw tak właściwie, dwie nałożyłam TUTAJ i większość z Was zauważyła prześwity dlatego trzy cienkie są konieczne lub jeżeli ktoś woli nakładać grubsze warstwy - to dwie. Nie sprawia problemów przy aplikacji, trzeba zachować szczególną ostrożność ponieważ lakier ma tendecję do smużenia. Pędzelek dość szeroki i płaski - szybka i przyjemna aplikacja. Kolor bardzo wpadł mi w oko, lubię nosić takie odcienie ale tylko latem:). 











Jak Wam się podoba? Lubicie żółtki czy raczej nie przepadacie za tak wyrazistymi i krzykliwymi kolorami?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za żółtymi lakierami, ale na lato jak najbardziej. Szczególnie taki, przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię krzykliwe kolory, ale przeważnie odcienie różu:) ten jest cudowny, tak mi się podoba, że nawet się nie przyczepię 3 warstw.. do tego całego uroku mu dodaje moim zdaniem ten złoty shimmer.. cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kanarkowy kolor, idealny na lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odcień bardzo przyjemny ale chyba podobałby mi się bardziej gdyby nie miał drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten kolorek! Jednak nie dałabym do + krycia, ponieważ 3 warstwy, to moim zdaniem dośc dużo. :)Pozdrawiam! glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny żółtek i ma drobinki! Lubię drobinki hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie cięrpię shimmerowego wykończenia, tak uważam że ten lakier jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie go dziś zamówiłam w strefie marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały odcień idealny na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest ten kolor ;)
    wpadł mi w oko ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mam świra na punkcie takiego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kolor, mogłby być nawet bardziej zielonkawy jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń