poniedziałek, 15 lipca 2013

Sensique & My Secret - nowości!




Cześć Kochane:) Oprócz tradycyjnie notki o 15, chciałabym Wam wspomnieć o nowościach od My Secret - czyli o cielistej kredce, która przeznaczona jest do wewnętrznej strony powieki oraz o nowych cieniach Sensique. Nie będę już zanudzać - spójrzcie na zdjęcia:). 





SENSIQUE VELVET TOUCH EYE SHADOW  (dostępne od jutra - 16 lipca)

Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze,

łatwe w aplikacji. Waga 4g.

Dostępne 12 nowych kolorów.

Kolory 133-138 to odcienie niezbędne do wykonania makijażu Nude,
natomiast 139-144 to najmodniejsze kolory lata.
Cena 6,49 zł.
















MY SECRET SATIN TOUCH KHOL nr 19 Nude (dostępna od 12 lipca)
Kredka do oczu w kolorze numer 19 Nude służy do malowania wewnętrznej części powiek
dodając spojrzeniu blasku i optycznie powiększając oczy.
Waga 1,14 g                                                                                                         
Cena 7,49 zł

Pozdrawiam:*
Mavia

12 komentarzy:

  1. kolory są po prostu świetne :) brązy mnie zachwyciły, a cena też nie jest jakaś tam straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden cień z tej firmy i jest bardzo twardy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolory, przystępna cena, czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić tą kredkę, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nic z cieni nie kupię, ale kredka może wylądować w mojej kosmetyczce..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam chyba jeszcze cieni z sensique

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredkę nude już kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka cieni z Sensique, cena rewelacyjna, jakosc też w porządku. Dobre, wcale nie znaczy drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie lubię pojedynczych cieni, zdecydowanie wolę całe palety. Ale kolory tych są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że na kredkę mogę się skusić i może na jakieś cienie też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile się nie mylę to tą kredkę mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory cieni całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń