środa, 17 lipca 2013

Podsumowanie II Wibo Boxa

 Cześć Kochane!:) 

Drugi Wibo Box okazał się być bardziej zróżnicowany niż pierwszy i bardzo dobrze:). Znalazło się w nim wiele nowości, między innymi lakiery piaskowe czy popularny "kawior" - co jak się domyślacie - bardzo mi się spodobało. Każdy z produktów udało mi się zrecenzować, jedne produkty spodobały mi się bardziej, inne mniej. Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę o tych produktach to zapraszam do recenzji, których linki ukryte są w zdjęciach. 




OCZY


TWARZ





 PAZNOKCIE








Jak oceniacie drugiego Wibo Boxa?:)

 Pozdrawiam:*

Mavia

4 komentarze:

  1. żółty piaskowy ♥ muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również ten żółty się bardzo spodobał, śliczny kolor <3
    Wibo Box następny ogólnie mi się wydaje bardzo fajny ^^''

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski piaskowy lakier wygląda ciekawie ;) nie mogę czytać Twojego bloga, bo od razu mam ochotę kupować bilety do Polski i iść prosto do Rossmanna :D w każdym razie jest to chyba pierwszy piaskowy kolor, który mi się spodobał, mam nadzieję, że zostanie jakaś ostatnia sztuka, którą będę mogła zgarnąć przy następnej wizycie w domu :)

    pozdrawiam ze Stambułu!
    www.7hillsofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń