sobota, 20 lipca 2013

Wibo Trend Edition FUTURA - #5

  Wywiadówka:

WIBO
Trend Edition: Futura

odcień: #5
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł 
pojemność: 7ml
wykończenie: glitter
krycie: - - - - - - 
plusy: + niedrogi
            + łatwa aplikacja     
               + schnie w normie
               +nie sprawia dużych problemów ze zmywaniem       
  minusy: - chyba już nie jest dostępny


Ten brokat mam u siebie już dłuższy czas, właściwie to zdążyłam o nim już zapomnieć ale przy okazji ostatnich porządków akurat wpadł mi w ręce. W bezbarwnej bazie zatopione są trochę większe niż zazwyczaj spotykane hexy w kolorach zieleni i czerwieni, a także niebieskie przecinki. Na pędzelek nabiera się tego niewiele, trzeba się starać by w miarę równomiernie rozłożyć drobinki. Poniżej nałożyłam dwie warstwy brokatu i uzyskałam taki efekt, jaki chciałam. Teraz widzę, że wybrałam zbyt ciemną bazę, myślę, że na błękicie lub na mięcie lakier prezentowałby się ciekawiej. Ogólnie rzecz biorąc lakier jest ciekawy aczkolwiek nie stał się moim ulubieńcem, chyba wolę drobniejsze brokaty i gdy jest ich po prostu więcej ;). 

  









UWAGA ! Bonus! :D 

Na tle futerka Tofika (mojego kota) glitter równie gustownie się prezentuje :D


Mojemu pieskowi również lakier przypadł do gustu, zrezygnował nawet ze swojej ulubionej piłeczki... ;)



Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, szkoda że jest już niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda - nie pomyślałabym że efekt będzie taki ciekawy :) Piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i jaki słodki piesio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda! Piesek słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie lakier bardzo się spodobał, szkoda tylko, że nie jest już dostępny :(
    Uroczy piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ful wypas ten lakier - i brokat, i piórka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piesek jest przesłodki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczyłam miniaturkę i pomyślałam "o, fajne kolory, ciekawych brokatowych top coatów nigdy za wiele", ale kiedy zobaczyłam, że ten ma w sobie te cienkie, paseczkowate yyy brokaty? drobinki? przestał mi się podobać, w ogóle mi się ten kształt nie podoba ;) więc nawet nie jest mi jakoś specjalnie smutno, że już niedostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go widziałam w Rossie kiedyś, ale specjalnie nie wpadł mi w oko, u Ciebie nawet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby nie te przecinki byłby całkiem fajny, ja niestety nie przepadam za nimi. widzę, że Twój jamnior również chwyta się wszystkiego co popadnie i co można fajnie pogryźć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow robi wrażenie, ale ja bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda super! :D szkoda tylko, że masz rację, już nie jest dostepny... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. musi pięknie połyskiwać, lakiery z tej edycji w ekspresowym tempie się rozchodziły.

    OdpowiedzUsuń