środa, 3 lipca 2013

Golden Rose Holiday - #66 (cukrowa posypka/piasek)

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #66
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - -


Jako lakieromaniaczka z krwi i kości oczywiście przepadłam na punkcie teksturowych lakierów tak jak to było dwa lata temu, że oszalałam na punkcie cracków. Cóż poradzę, że jestem podatna na trendy i wszelakie nowinki, a piaski zawładnęły moim sercem. O tym kolorze - 66 - marzyłam od ujrzenia zdjęć reklamowych jednak kilka razy trafiłam na jego brak w krakowskim Goldem Rose. W końcu udało mi się go ustrzelić i wcale nie żałuję bo jest taki jak sobie wyobrażałam - idealny. Dwie warstwy do pełnego krycia, lakier jest kremowy, bez drobinek, brokatu czy shimmera. Coś wspaniałego, uwielbiam go nosić i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że się zakochałam:). Schnie dość szybko, powierzchnia lakieru po wyschnięciu jest chropowata. Dobrze się trzyma, przetrzymał dwa dni w pracy (po 12,5h), następnie go zmyłam, gdyby nie fakt, że chciałam zmienić kolor to trzymałby się kolejnych kilka dni. Lubię, bardzo lubię:).


  











Jak Wam się podoba brzoskwinka w wersji teksturowej?:)

Pozdrawiam:*
Mavia

18 komentarzy:

  1. Też go mam w swojej niewielkiej kolekcji lakierów piaskowych i jestem nim oczarowana, podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny jest ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czaję się na niego już dłuższy czas, wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolor i super tekstura ;)) ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam ale u mnie jakoś szału nie robi choć jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest śliczny! mam teraz na paznokciach numer 63 i też mogę powiedzieć, że sie zakochałam, jest cudny! może się skuszę na tą brzoskwinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubieniec :) Jest piękny! Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za takimi nie szaleje, wolę brokatowe piaski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten piaskowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam uwielbiam i mogłabym go i 56 nosić cały czas :)

    OdpowiedzUsuń