piątek, 12 lipca 2013

WIBO preparat do usuwania skórek



Wywiadówka:

WIBO
Preparat do usuwania skórek

Cena: ok. 6zł 
Pojemność: 7ml
Gdzie kupić? : Rossmann





Odkąd po raz pierwszy użyłam preparatu do usuwania skórek, a było to ok. 3 lata temu to od tamtej pory zawsze regularnie z niego korzystam. Byłam ciekawa jak spisze się niebieski cudak - jesteście ciekawe?:) 

Zacznę może od opakowania - standardowe opakowanie, które również obowiązuje pośród odżywek Wibo, pędzelek standardowy aczkolwiek nie ma on większego znaczenia ponieważ przy nakładaniu preparatu nie jest potrzebna precyzyjna aplikacja. Preparat nałożony na skórki szybko je zmiękcza i sprawia, że po kilku minutach odsuwanie ich lub jeśli ktoś woli wycinanie (nie polecam!) jest bardzo łatwe i bezproblemowe. Kwestia zapachu produktu jest dosyć wątpliwa, jest dziwny, trochę pachnie morsko, można się przyzwyczaić aczkolwiek z tego co wiem wielu osobom przeszkadza jego zapach. Dobry preparat za niską cenę, a na dodatek bardzo wydajny - jestem na tak!:)





Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. Niedawno kupiłam sobie w promocji lakier niebieski z brokatem z Wibo. Ten preparat przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda z Wibo zakończyła się po zakupie lakierów stworzonych przez blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  3. może sobie zakupie bo moje skórki wołają o pomste do nieba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj kupiłam taki preparat do usuwania skórek, ale z Lovely, bo tego z Wibo akurat nie było

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pochlebna recenzja na temat tego kosmetyku - chyba czas najwyższy przetestować.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam go zachęcona opiniami z bloga i generalnie jestem na tak:) na dłoniach mam problem, wycinam skórki przez co są często aż zrogowaciałe:/ narobiłam sobie masakry i musiałabym odpuścić na parę miesięcy..a mi się nie chce. testowałam na stopach i sprawił się perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zauważyłam go w ogóle na półkach, ale może kiedyś go kupię jak mi się skończy krem do skórek z Avonu ;)

    moim zdaniem Wibo ma coraz to ładniejsze, ale lakiery :) starają się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli taki dobry to może kiedyś się skuszę. No i za taką cenę... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie się ten preparat nie sprawdził się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam go kiedyś kupić, ale zapomniałam o nim. Może teraz się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę go kupić, ale zawsze jak jestem w Ross to o nim zapominam

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam wiele pozytywów o tym preparacie i przy kolejnej wizycie w Rossmannie muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam go wczoraj i już po 1 zastosowaniu widzę efekty, moje skórki się zakochały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna pozytywna opinia na temat tego produktu. Jak pokończę trochę swoich specyfików to z pewnością po niego siegnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go ale nie pomaga mi w żaden sposób w odsuwaniu skórek... dużo bardziej wolę preparat od Sally Hansen :) a tego używam do nawilżania, ponieważ jest w tym świetny! nakładam a potem wcieram, i wszystko jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie polecasz wycinania skórek?
    Mam wielką ochotę go kupić, bo od jakieś czasu mam problem ze skórkami. A mianowicie strasznie brzydko to wygląda po pomalowaniu paznokci :<

    OdpowiedzUsuń