sobota, 13 lipca 2013

WIBO Electric Blue Eyeliner - cudo czy cudak?




 Wywiadówka:

WIBO
Electric Blue Eyeliner

Cena: 7,89zł
Pojemność: 4g
Gdzie kupić?: Rossmann







W ostatnim Wibo Boxie znalazło się wiele nowości, które od dawna chciałam spróbować. W tym kobaltowy eyeliner, który chodził za mnie od czasów liceum gdzie wtedy nie było nigdzie takiego cuda, a jeżeli udawało mi się coś znaleźć to jedynie o wykończeniu metalicznym. Przejdę do kwestii technicznych - eyeliner kryje dosyć dobrze, po pierwszej warstwie są prześwity dlatego po wyschnięciu pierwszej nałożyłam drugą i było w porządku. Zamknięty jest w tradycyjnym "kałamażu", pędzelek jest sztywny i nie miałam problemu z aplikacją. Pod względem technicznym jest identyczny jak czarny eyeliner Wibo, który jest moim ulubieńcem (myślę, że niektóre z Was także go uwielbiają:)) od lat:). 
Trzymał się cały dzień w pracy, już nie mówiąc o tym, że eyeliner zebrał miliony komplementów...:D. Mimo to, że liner ma przepiękny odcień, nasycony i zupełnie bezdrobinkowy niestety gryzie się z moimi zielonymi oczami. Chciałabym go zobaczyć na kimś niebieskookim - myślę, że będzie wyglądać cudownie:). 
W moim makijażu to eyeliner gra pierwszoplanową rolę, a poza tym postawiłam na neutralność by nie odwracać uwagi od oczu, a także żeby mój makijaż nie był zbyt kreskówkowy i tandetny :). Wybaczcie za mało profesjonalne zdjęcia "z rąsi", po raz pierwszy fotografowałam eyeliner...;D













Pozdrawiam:*
Mavia

35 komentarzy:

  1. Ten eyeliner ma obłędny kolor chociaż myślę, że do Twoich oczu bardziej pasowałby różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chociaż źle czuje się w różu na powiekach, chyba jest delikatnie przemycony :P

      Usuń
    2. W takim razie fiolet i nie będzie problemu ;)

      Usuń
  2. piękny! ja mam też zwykły, czarny i także jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na oku wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ma faktycznie wow, ja do mojej brązowej tęczówki lubię fiolety, trochę brązy i granat może czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrezygnowałabym z tego białego/kremowego cienia, zwyczajnie przyprószyłabym powiekę pudrem, aby lepiej się trzymał. Ale kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to on zlewa się z powieką, daje lekkie rozświetlenie, ale następnym razem spróbuję Twoim sposobem:)

      Usuń
  6. zdjęcia z rąsi na propsie :P fajny eyeliner, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek i pięknie się prezentuje jest taki "inny" zazdroszczę precyzji, bo mi nigdy nie udało się zrobić ładnej kreski :( ciągle próbuje i nic z tego ale Tobie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :)
    świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor rzeczywiście piękny, ale nie wiem czy do mojej niebiesko-szarej tęczówki by pasował.. Myślę, że najładniej wyglądałby z brązowymi oczami.

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie się prezentuje na Twoich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedziałabym, że cudo na twoich oczach :) patrząc na całość to na twojej twarzy prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się nie podoba zbyt jaskrawy


    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna! A co do eyelinera to nie dla mnie chyba takie szaleństwa. Musiałam podkreślić, że jesteś naprawdę piękną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ten kolor, bardzo nasycony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor jest super! jeszcze go nie używałam, ale myślę, że się polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. również jestem zwolenniczką eyelinerów o tak nasyconych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam zielone oczy i genialnie czuję się w takich kreskach, świetnie podkreślają moje tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zainteresował mnie.
    jednak nie wiem czy dobrze bym się w nim czuła.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jego kolor jest obłędny ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. wczoraj go miałam na oczkach i mi się bardzo podobał

    OdpowiedzUsuń
  22. Na oczkach wygląda pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kolor ! Uwielbiam takie kolorki na oku .

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie troche za mocny kolor,a u Cb ładnie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczny!!! chce go! ;D ciekawe jakby wyglądął do niebieskich oczu

    OdpowiedzUsuń
  26. łaaaaaał, śliiczny. właśnie czegoś takiego szukałam:)

    OdpowiedzUsuń