niedziela, 21 lipca 2013

Wibo Extreme Nails - tropikalna pomarańcza bez numeru

 Wywiadówka:


Wibo 
Extreme Nails

odcieńbrak numeru
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 9ml
wykończenie:  shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:   + niska cena
                 + unikatowy kolor
                 +wygodna aplikacja
                 + łatwo dostępny
minusy: - długo schnie


Na ten lakier skusiłam się pod wpływem promocji -40%... Przyznajcie się, która z Was dała radę oprzeć się tej promocji w Ross?:) Chyba mało która...:) Lakier wyszedł mi gdzieś ok. 3.5zł, cena w porządku, szkoda tylko, że lakier jest bez numeru. Jednakże myślę, że jeżeli będziecie chciały go znaleźć w szafie Wibo, nie będziecie miały z tym problemu ponieważ wyróżnia się na tle swoich braci z Extreme Nails. Kolor pomarańczowy w tym wydaniu jest nieco zgaszony, aczkolwiek nadal bardzo tropikalny i wakacyjny. Wewnątrz zatopione są złoto-miedziane drobinki, a właściwie można nazwać to shimmerem - co nadaje bez wątpienia egzotyczności. Do pełnego krycia potrzebowałam standardowo dwóch warstw, nie miałam problemu z aplikacją, kryje równomiernie, nie tworzy smug i dobrze współpracuje. Pędzelek nieco rozczapirzony, ale do ujarzmienia, jeżeli macie jakiś sprawdzony wysuszacz to koniecznie go użyjcie przy tym koleżce - potrafi dość długo schnąć... 












Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. ech... mi wibo strasznie słabo trzyma, a żałuje bo kolorki mają śliczne ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kolor wyjątkowo podoba i nawet wybaczyłabym mu czas wysychania o ile te pociągnięcia pędzelka są widoczne tylko na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie dla mnie. Ani kolor ani wykończenie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek śliczny, ale zupełnie nie w moim stylu ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że niestety źle się czuje w takim odcieniu pomarańczu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam jakiś uraz do takich pomarańczowych kolorów, ale ten jakoś chwycił mnie za serce, ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się udało oprzeć tej promocji choć ciężko było :)
    a ten lakier, prawie jestem pewna, że mam identyczny i mój ma nr5
    właśnie podsunęłaś mi pomysł, czym pomaluję paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest numer 5 :D
    też opisywałam go na blogu. :)
    bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię pomarańczowego, ale ten jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za pomarańczowym kolorem, ale ten jest całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolorek, idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny i ma drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, chociaż nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek ładny ;) podobny do jednych z lakierów też wibo gel like :)

    OdpowiedzUsuń