wtorek, 23 lipca 2013

Lemax Beauty Line - neorange

 Wywiadówka: 


Lemax Beauty Line

odcieńbrak
gdzie kupić? : allegro
ile kosztuje? : 1.99zł
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + bardzo tani
                  + duża pojemność
                  +wygodna aplikacja
                  + przyjemna konsystencja
                  + bogata gama kolorystyczna
  minusy:- dostępność
                   - długo schnie
                  -  mocny i intensywny oraz drażniący zapach 

Lakierów Lemax nie mam zbyt wiele, mam parę od kilku lat, ale niechętnie po nie sięgam. Ostatni raz Lemaxa pokazywałam Wam ponad rok temu, więc postanowiłam znów pomalować jakimś z tej firmy by się przekonać czy coś się w nich zmieniło;). Kolor pomarańczowy, w dodatku neonowy nie noszę często, na neony muszę mieć ochotę, nie są kolorami, które pasują do wszystkiego i do każdej okazji. Mamy lato więc to najlepszy moment na takie odcienie. Kolor jest naprawdę fajny, dobrze napigmentowany, dwie warstwy do pełnego krycia, schnie dosyć długo i paskudnie śmierdzi. Leżakuje już dwa lata i jest jak nowy, nawet się nie rozwarstwił. Ogólnie rzecz biorąc jestem z niego zadowolona, biorąc pod uwagę nasycenie, krycie i cenę to jestem na tak:). Te lakiery możecie kupić na bazarkach, targach, ewentualnie w internecie, cena waha się 2-3zł więc czasem warto zaryzykować...:) Cieszę się, że mój nowy (:D) aparat tak fajnie złapał neonowy kolor, sprytny gość:)










Pozdrawiam:*
Mavia

16 komentarzy:

  1. jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna fajna pomarańczka :D

    A jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor przepiękny a lakierów tej firmy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak niska cena a kolor zachwyca !

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ładna żarówa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor. ;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek. Aż trudno uwierzyć, że taki tani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, za taką cenę może faktycznie warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale soczysty kolor:) niestety lakiery z tej firmy nie chcą się u mnie trzymać i po kilku godzinach już mam odpryski :(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, ale doświadczenia z ta firma mam złe, bez bazy nie chcą nawet zasychaćc mi na paznokciach ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tej marki a kolor mi się podoba,w sam raz na letnie party :)

    OdpowiedzUsuń