poniedziałek, 22 lipca 2013

French Manicure na opak

Cześć!:)
Po ostatnich wariacjach na paznokciach postanowiłam pomalować je na coś delikatniejszego i coś bardziej klasycznego. Nigdy za klasycznym frenchem nie przepadałam, w całym życiu miałam może kilka razy tego typu zdobienie na paznokciach. Od dawna widziałam w internecie ten sposób malowania końcówek ale nigdy nie mogłam się zebrać żeby go wykonać. Ostatnio znalazłam trochę więcej czasu by spokojnie się za to zabrać, zwątpiłam w to, że mogę wykonać równe paski więc użyłam do tego tych specjalnych do frencha. Bazą tutaj jest OPI Tickle My France-y, końcówki wykonałam Wibo Express Growth 34, a wszystko pokryłam top coatem OPI. Wszystko by było dobrze tylko pospieszyłam się z top coatem... Jak widzicie poniżej, niestety czerń się nieco rozmazała (zwłaszcza na środkowym paznokciu) i efekt nie jest taki ładny jak powinien być... Z daleka efekt mnie zachwycił i na pewno jeszcze nie raz skuszę się na takie delikatne zdobienie, ale na pewno użyję innego nawierzchniowego ponieważ OPI lubi rozmazywać... Macie jakieś propozycje kolorystyczne?:)












Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. Cudnie wyszło! Kiedyś też tak zrobiłam i bardzo podobnymi kolorami. Może jakiś beż, a końcówki złote? :) Fajnie, że ten post się pojawił. Może zrobię taki french niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają twoje pazurki! A taki french to coś nowego i innego od tego tradycyjnego. Super to wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt końcowy.
    Koniecznie muszę coś podobnego wykombinować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają. :)
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciemny szary (np. z Miss Sporty) z kolorowymi końcówkami - cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi sie podoba! :) może żółto-niebieskie? :) albo miętowo-różowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja gdzieś widziałam na nudziaku neonowe końcówki i efekt był naprawdę ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Top Coat wygląda super! :) Muszę kiedyś spróbować takich kolorowych końcówek, bo bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bosko:D uwielbiam french tym bardziej w wydaniu mniej klasycznym:) Opi błyszczy jak szalony!!! a że rozmazane prawie nie widać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie przepadam za taki zdobienie w wersji klasycznej, ale wariacje czemu nie ;] bardzo ładnie, szkoda że opik nieco rozmazał, ale następnym razem będzie lepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Z daleka bardzo fajnie się prezentuje, coś innego niż tylko klasyka :) kolorystyka może też być jasno niebieski z granatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi sie podoba to zestawienie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba czarny matowy w połączeniu z czarnym błyszczącym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie chciałam napisać to samo co poprzedniczka - że podobam i się czarny matowy z czarnym błyszczącym :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to doskonale
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt i połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń