poniedziałek, 1 lipca 2013

Czerwcowe podsumowanie lakierowe - czyli co mi przybyło:)

Czerwiec przede wszystkim minął mi pod znakiem sesji jak i trochę miałam mniej miłych sytuacji rodzinnych dlatego też lakiery zeszły na dalszy plan. Kupiłam niewiele, część udało mi się dostać dzięki współpracy, oczywiście jak to już zwykle bywa część zdążyłam Wam już pokazać, a część nadal czeka w kolejce;). Czas na prezentację, tradycyjnie proszę o Wasze propozycje co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności, a jak zwykle postaram się to spełnić w miarę możliwości. Tyle słowami wstępu, teraz najwyższa pora by pokazać Wam to co mi przybyło ;)) :



  • 8310
  • porcelanowy preparal do regeneracji paznokci



  • Szmaragdowy 
  • Kanarkowy
  • Różowy
  • Miętowy 
  • Liliowy



    • Golden Rose Holiday #65
    • Golden Rose Holiday #66
    • Golden Rose Holiday #60


    •  Bell Air FlOw #57
    • Golden Rose Impression #03
    • H&M Pink Bling Bling   
     


  •  172 Mojito
  • 168 Sweet Surprise
  • 169 Blueberry Cookies
  • 171 Forget-Me-Not
  • 170 Royal Blue


  • Co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności?:)

    Pozdrawiam:*
    Mavia

    23 komentarze:

    1. Bardzo podobają mi się te z Marizy :)

      OdpowiedzUsuń
    2. bardzo jestem ciekawa: Bell Air FlOw #57. wszystkie lakiery bardzo mi się podobają. ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. ten goldenik - cuuuudo!

      OdpowiedzUsuń
    4. Ile piękności! najbardziej mnie zaciekawiła błyskotka H&M :D

      OdpowiedzUsuń
    5. A ja poluję na GR piaskowe, ale jakoś nie po drodze mi do sklepu :P

      OdpowiedzUsuń
    6. ja jestem bardzo ciekawa Bell Air Flow ;)
      wszystkie są świetne ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Bardzo fajnie wyglądają te z Marizy i GR.

      OdpowiedzUsuń
    8. Jestem strasznie ciekawa lakieru Bell Air Flow :). Zastanawiałam się nad nim w Biedronce.

      OdpowiedzUsuń
    9. Większość już chyba była przedstawiana? Z tych co nie, to jestem ciekawa jak na płytce paznokcia i od strony technicznej prezentuje się lakier z Bell.

      OdpowiedzUsuń
    10. Mnie ciekawi Golden Rose Holiday nr. 60 i ten brokacik z H&M :)

      OdpowiedzUsuń
    11. muszę się zaopatrzyć w lakiery Sensique!

      OdpowiedzUsuń
    12. interesują mnie lakiery Mariza :-)

      OdpowiedzUsuń
    13. ja jestem ciekawa 171 Forget-Me-Not Sensique :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Zieleń od Bella wygląda ciekawie. ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. cudna kolekcja, śliczny jest ten liliowy z marizy :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Ile lakierków O_O zazdroszcze 66 z GR <3

      OdpowiedzUsuń
    17. sporo lakierów...ja już mam problem z upychaniem ich ;)
      ale wszystkie kolorki bardzo mi się podobają

      OdpowiedzUsuń
    18. Ja pokochałam piaski i to nimi najczęściej maluje paznokcie:)

      OdpowiedzUsuń