czwartek, 4 lipca 2013

Mariza Be Chic! Miętowy (8440)

Wywiadówka:
Mariza
Be Chic!

odcień: Miętowy
gdzie kupić? : poprzez konsultantki Marizy, internet
ile kosztuje? : 13,90zł (teraz w promocji 10,50zł)
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z drobnym shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + cena
              + dobre krycie
              + piękny połysk 
              + bezproblemowa aplikacja
              + płaski i przyjazny pędz
elek              
minusy: - dostępność

Kolekcja Be Chic! zrobiła póki co, na mnie duże wrażenie. Poprzednio pokazywałam Wam Kanarkowy oraz Liliowy, teraz przyszedł czas na bardzo popularny i bardzo lubiany odcień - Miętowy. Lakier ma wręcz idealny odcień, nie jest ani za ciemny, ani za jasny, idealnie wyważony odcień pomiędzy błękitem a zielenią. Miętowy posiada delikatny shimmer - charakterystyczny dla całej kolekcji. Świetnie pasuje, nie jest nachalny, w świetle dziennym chowa się, a ujawnia się w sztucznym. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, lakier nie smuży, nie sprawia problemów przy nakładaniu, pędzelek jest dobrze skrojony. Bardzo mi się podoba ten kolorek, jestem pod ogromnym wrażeniem całej kolekcji (a właściwie pięciu kolorów, które posiadam ;p) Be Chic! - coś wspaniałego:). 

  


  








Pozdrawiam:*
Mavia

17 komentarzy:

  1. Świetny jest!!! Uwielbiam takie kolory, a jeszcze ten shimmer! Love <3

    OdpowiedzUsuń
  2. na Twoich paznokciach goszczą same piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) raczej błękitny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. :p
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor, lakiery z Marizy nawet mi pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, ale powoli czuje już przesyt miętusami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudny kolor! *.* strasznie mi się podoba :D ciekawi mnie, jaki kolor będzie najmodniejszy po mięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjątkowo przyjemny odcień miętki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest - uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń