poniedziałek, 24 czerwca 2013

Mariza Be Chic! - LILIOWY (8471)


Wywiadówka:

Mariza
Be Chic!

odcień: 8471 Liliowy
gdzie kupić? : poprzez konsultantki Marizy, internet
ile kosztuje? : 13,90zł (teraz w promocji 10,50zł)
pojemność: 10ml
wykończenie: kremowe z drobnym shimmerem
krycie: 2 warstwy
plusy:  + cena
              + dobre krycie
              + piękny połysk 
              + bezproblemowa aplikacja
              + płaski i przyjazny pędzelek          
    
minusy: - dostępność

Przyszedł najwyższy czas by pokazać Wam wakacyjny, lekki odcień. 8471 Liliowy to pastelowy odcień fioletu z domieszką różu. Dobrze komponuje się ze skórą, jest delikatny i myślę, że spodoba się większości z Was:). Kolor nie jest zobowiązujący, wręcz mogę powiedzieć, że nie rzuca się w oczy. Posiada delikatny fioletowy shimmer, który ukrywa się w świetle dziennym, a gdy pada na niego sztuczne światło ładnie połyskuje. Oczywiście nie muszę mówić, że moja mama stała się jego wielką fanką, uwielbia takie odcienie i oczywiście już zagościł na jej stopach:). Sama również bardzo go polubiłam, mimo słońca i upału miałam ochotę na coś delikatniejszego niż jakby można było się spodziewać - na neony. Co do spraw technicznych - rozprowadza się bez problemu, pędzelek jest bardzo przyjazny i dobrze współpracuje, do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw i schnie w porządku. Podoba mi się również to, że pozostawia naprawdę ładny połysk:). Malowałam paznokcie przy wiatraku i chyba to spowodowało, że gdzieniegdzie pojawiły się bąbelki... Wybaczcie:).
  














Pozdrawiam;*
Mavia

29 komentarzy:

  1. Chyba dawno nie przeglądam oferty Marizy, bo nie widziałam tych lakierów, a kolory są świetne ! :)
    Bąbelkowanie to faktycznie różne rzeczy mogą powodować, więc ja go póki co nie skreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor, jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za fioletem, ale ten jest śliczny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor :) Szalenie podobają mi się takie odcienie na paznokciach, ale u mnie nie wygląda to dobrze, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. coś dl mnie,uwielbiam liliowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny :) właśnie chciałam go zamawiać i chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, chyba pomyślę nad zamówieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny.. mam prawie identyczny z Maybelline Colorama i strasznie go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny! Musze takiego odcienia poszukać, bo nie mam, a podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor, taki delikatny, elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  11. idealny kolorek dla mnie :D śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. boski:) taki ciepły fiolet

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kolor, ale niestety nie znam żadnej konsultantki tej firmy... ale myślę nad tym, żeby sama nią zostać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że właścicielka blogu nie będzie miała nic przeciwko (a jeżeli tak, to z góry sorka) :)
      ja jestem konsultantką firmy Mariza, więc jak coś to piszcie, pozdrawiam Magda :)

      Usuń