środa, 12 czerwca 2013

Joko Hollywood - J157 Amelie's Fairy Tale

Wywiadówka:
Joko Hollywood

odcieńJ157 Amelie's Fairy Tale
gdzie kupić? :  wyspy Joko, mniejsze drogerie, internet
ile kosztuje? :  stara kolekcja, aktualnie wyprzedaż 5zł (nie wiem czy jest jeszcze dostępna)
pojemność: 10ml
wykończenie:  shimmer
krycie: 1/2 warstwy (w zależności od grubości warstw)
plusy:+ bardzo dobre krycie 
              + estetyczne opakowanie
              + płaski i szeroki pędzel
              + szybko schnie
minusy: - dostępność



Amelie's Fairy Tale to ciemny lecz nie bakłażanowy fiolet, z delikatnym złotym shimmerem, który jest widoczny jedynie w sztucznym świetle. Na zdjęciach udało mi się złapać złoty shimmer aczkolwiek gołym okiem jest niemal niewidoczny. Lakierów Joko nie zdążyłam dobrze poznać, jedyna wyspa Joko w Krakowie została zlikwidowana, zdążyłam jedynie kupić kilka kolorów Hollywood na wyprzedaży. Pędzelek mogę przyrównać do Rimmel Pro Lycra czy też Golden Rose Color Rich - płaski, szeroki i bardzo wygodny nawet przy wąskich paznokciach takich jak moje. Świetne krycie, powiedzmy, że dwie cienkie warstwy lub jedna grubsza załatwiają sprawę. Bardzo fajny odcień choć może nie na tę porę roku...:) Mnie się podoba, a Wam?:)
















Pozdrawiam:*
Mavia

20 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny fiolet, mam podobny z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest , lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Joko, nawet coś tam kupiłam ostatnio i jestem bardzo zadowolona, ładnie się rozprowadzają, szybko schną, nie ma smug, są trwałe...las vegas, normalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, mnie osobiście ten shimmer bardzo się nie komponuje, ale to kwestia gustu C:

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię fiolet na paznokciach więc jestem na TAK!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! ale masz rację, raczej nie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie shimmer dodaje mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie fiolety! Kusisz... oj kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  9. w kolorze zakochałam się totalnie ale nie lubię lakierów od Joko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby był jaśniejszy, mógłby być bratem bliźniakiem Dutch Ya Just Love OPI. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Masz rację:) Wiedziałam, że coś mi przypomina...:D

      Usuń
  11. wygląda przepięknie na Twoich pazurkach!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się:D cudowny, nietuzinkowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety za ciemny dla mnie ale fajnie ze ma ten shimmer:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten shimmer mi się tu nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o mój Boooosz. Piękny! piękny! piękny! :))

    OdpowiedzUsuń