sobota, 1 czerwca 2013

Majowe podsumowanie lakierowe - co mi przybyło :)

Na wstępie muszę się Wam pochwalić, sprawiłam sobie powiedzmy, że na Dzień Dziecka prezent w postaci długo oczekiwanego nowego aparatu fotograficznego. Zbierałam, zbierałam aż w końcu uzbierałam, co prawda nie jest to najnowszy model, ale bardzo mnie cieszy fakt, że w końcu mam lustrzankę;). Poniżej możecie zobaczyć pierwsze próby aparatu, są to naprawdę pierwsze zdjęcia, jeszcze nie opanowałam tego sprzętu i muszę jeszcze się douczyć, aczkolwiek jak na pierwszy raz bardzo mi się podobają. Nie o tym miał być dzisiaj post, a mianowicie, jak co miesiąc przedstawiam Wam podsumowanie nowych lakierowych przybyszy. Maj był miesiącem obfitym w lakiery, przybyło mi aż 32 lakiery i jedne perełki Lovely. Nowości i promocje kusiły z każdej strony, tak też w moje ręce wpadło kilka lakierów Golden Rose imitujących cukrową posypkę, skusiłam się także na kilka lakierów w Rossmannie -40%. Udało mi się zająć drugie miejsce w konkursie OPI i tym sposobem trafiło do mnie kilka lakierów z kolekcji Euro Centrale, a także dwa z kolekcji Skyfall (jeden mi się powtórzył i od razu go wydałam;p). Dość gadania, zapraszam do oglądania zdjęć, piszcie co chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności:).


  •  Raspberry
  • Fruit Cocktail
  • Kiwi
  • Candy




  • Can't Find My Czechbook
  • Suzi's Hungary AGAIN!
  • You're Such a BudaPest
  • OY-Another Polish Joke!


  • #1
  • #2
  • #3


  • Golden Rose Rich Color #42
  • Colour Alike Gold Wasser
  • Ingrid Just In - 363
  • Mariza mini - 42
  • Mariza mini - 62


  • Lovely Pearl Nails #4
  • Lovely Pearl Base #4


  •  Miss Sporty Metal Flip - 040
  • Lovely Classic - #6
  • Wibo Extreme Nails -  brak numerku
  • Wibo Extreme Nails - #19
  • Wibo Gel Like - Peaches & Cream

  • Skyfall - The Spy Who Loved Me
  • Euro Centrale - Hands Off My Kielbasa!
  • Euro Centrale - OPI...Eurso Euro
  • Euro Centrale - Vant To Be My Neck
  • Euro Centrale - My Paprika Is Hotter Than Yours
Pozdrawiam:*
Mavia

31 komentarzy:

  1. bardzo ładne zdjęcia:) jaki aparat wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo! :D chociaż u mnie pewnie podobnie... ;P zazdroszczę tych pachnących lakierów my secret, muszę koniecznie wybrać się do natury i je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, zazdroszczę szczególnie tych z O.P.I. :)
    Ale co tam O.P.I pokazuj mi tu szybko sandy od Lovely :P :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę posiadania The Spy Who loved me :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie zobaczę wszystkie z My secret, a w szczególności kiwi :) i te baltic sand z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  6. chce te pachnące do niuchania ; )
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się marzy nowy aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę piasków z Lovely i Opików:) Nazwy jak zwykle są świetne, zwłaszcza 'Hands Off My Kielbasa':D

    OdpowiedzUsuń
  9. poszalałaś w miesiąc tak, jak ja przez 3 miesiące razem wzięte. :P wysyłam maila do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na piaski z Lovely z Golden Rose muszę koniecznie zapolować:) Nowe odcienie GR Rich color również przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są cudowne :D tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty tego masz :)
    Malowałaś już żółteczkiem GoldWasser z Colour Alike - ja mam inny kolor ( Warte zachodu) i uważam, że lakier jest świetny!
    Chcę inne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez kupilam wszytskie te pachnace z my secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. te Lovely Baltic Sand to jakie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem czy te lakiery z my secret rzeczywiście pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne lakiery. ;p
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. koniecznie muszę się zaopatrzyć w pachnące lakiery i któryś z piaskowych Lovely !

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowności, same piękne rzeczy.
    jak ja nie lubię jak się w kwadratowych lakierach źle dokręca nakrętka ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. te piaskowe właśnie znalazły się na mojej wishliście <3 przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  20. o jaa, tyle z tego bym chciała :((

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę piasków lovely!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale tego dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tego się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo się nazbierało :D Niebieski z My Secret bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń