czwartek, 23 maja 2013

Golden Rose Holiday - #61 Smerfna Muffinka /cukrowa posypka/

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #61
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - -


To już trzeci lakier z najnowszej serii Holiday jaki Wam pokazuję. Szczerze pokochałam te lakiery, z resztą nic nowego nie powiem, że bardzo ulegam trendom zwłaszcza lakierowym. Cukrowa posypka, a wcześniej piasek zawładnęły moim sercem i jak z różowego cukiereczka byłam zadowolona, a z bordo średnio, tak niebieskim jestem zachwycona. Wspaniały odcień niebieskości, zupełnie bezdrobinkowy, pozostawiający jedynie cukrowe grudki na powierzchni po wyschnięciu. Uwaga! Lakier należy nakładać BEZ BAZY, zapomniałam się i na kciuk nałożyłam bazę, a następnie pomalowałam niebieskim i efekt cukrowej posypki był bardzo, bardzo delikatny i w ogóle nie był chropowaty. Do pełnego krycia potrzebowałam standardowo dwóch warstw, maluje się bez problemu, jestem całkowicie zadowolona i... chcę więcej!!!:)














Pozdrawiam:*

26 komentarzy:

  1. piękny, jednak chyba u mnie na pazurkach by się nie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolor w wersji piaskowej jakoś mnie nie porwał;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny, ale tez nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie na zdjęciach wygląda oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że chrypek to jeszcze niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają te lakiery a kolor świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja muszę powiedzieć, że to pierwszy piasek, który mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przypadł mi do gustu.
    no, ale ja w ogóle nie przepadam za 'bezdrobinkowymi' piaskami ;P

    a co do nakładania podkładowego pod ten lakier - to chyba zależy od bazy, u mnie wyszło wszystko dobrze a nałożylam lakier bazowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się ciągle powstrzymuję przed kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny :)
    mi się te lakiery kojarzą tak jak by to były odgnioty z pościeli xD

    OdpowiedzUsuń
  11. będzie mój jak tylko go dorwę! tylko na razie mam z tym problemy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor! ale niestety - nie lubię niebrokatowych piasków... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piękny!! Ja chcę wszystkie kolory Holiday :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest przepiękny :). Ale chyba jednak nie dla mnie to wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja cały czas nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Alez piekny:-)Ja mam rozowawy

    OdpowiedzUsuń
  17. zaczyna mi się on marzyć ma dwa piaski i też chcę więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  18. wow :) piękny :) Witam jestem tutaj nowa, serdecznie zapraszam do siebie Golden Rose Holiday :) i oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja tak sobie wzdycham do niego i wzdycham, bo na mojej wyspie tego koloru wciąż brak.

    OdpowiedzUsuń