środa, 1 maja 2013

Kwietniowe lakierowe nabytki

Cześć!:) Kwiecień był miesiącem, który przyniósł mi wiele lakierów. Pochwalić się muszę, że ani jednego nie kupiłam, ograniczam kupowanie lakierów i jak na razie dobrze mi idzie:). To skąd tyle lakierów? To przede wszystkim za sprawą WIBO-BOXA, w którym znajdowało się aż 15 kolorowych buteleczek. Kilka dostałam od ButiqueUK, a Golden Rose wygrałam w konkursie, ale o nim więcej będzie jutro osobna notka;). W tym miesiącu przybyło mi dużo ciuchów, jakoś postanowiłam uzupełnić szafę, a zniżki kusiły z każdej strony tak więc szkoda było nie skorzystać:).


 
  • Star Gazer #602
  • Star Gazer #604
  • Ferity DiscoGlow - Green Glow
  • Ferity DiscoGlow - Yellow Glow


  •  Golden Rose Rich Color - #28 


  • #1 Słoneczny Patrol - by Jamapi
  • #2 Electric Orange - by Siouxie
  • #3 Zielona Fantazja - by Bernadetta

  • #4 Flirt - by Amethyst
  • #5 Mary Rose - by Jamapi

  • Gloss Like Gel #101
  • Classic #155
  • Gloss Like Gel #128

  • Classic #365
  • Classic #369
  • Classic #271

  • Classic #23
  • Gloss Like Gel #404
  • Gloss Like Gel #332
  • Gloss Like Gel #402
  • Wpadło Wam coś w oko?:)
    Pozdrawiam:*
    Mavia

    20 komentarzy:

    1. całkiem skromnie jak na Ciebie :) piękne kolory swoją drogą :)

      OdpowiedzUsuń
    2. no to teraz recenzje sie posypia pewnie, czekam:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja również bym prosiła ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. śliczne kolory, ale nowe lakiery z Wibo są naprawdę super:D

      OdpowiedzUsuń
    5. Najbardziej ciekawią mnie lakiery Disco Glow :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Gloss Like Gel #402, Gloss Like Gel #101 i oba Elfy ^^ Ale wszystkie mi się podobają.

      OdpowiedzUsuń
    7. Ferity DiscoGlow a cóż to za dziwne twory?!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mają za zadanie świecić w ciemności ale jeszcze nie miałam okazji się przekonać :D

        Usuń
    8. No, sporo tego :)
      Mi znowu też wróciła faza na lakiery i ostatnio nie wychodzę z drogerii bez choćby jednego lakieru ;P

      OdpowiedzUsuń
    9. Jakie świetne ołówkowe buteleczki mają te lakiery disco glow :)
      Świetne nowości kolory piękne szczególnie te Lovely

      OdpowiedzUsuń
    10. nie mogę się już doczekać recenzji :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Sporo tych nowości, masz co testować :)

      OdpowiedzUsuń
    12. raj dla moich oczach, zazdroszczę Ambasadorko Wibo :D

      OdpowiedzUsuń