niedziela, 5 maja 2013

Co nowego w szafie? Czyli kwietniowe zakupy niekosmetyczne:)


Cześć Kochane!:) Muszę przyznać, że w kwietniu ładnie poszalałam na zakupach. Część w ogóle nie była w planach, właściwie w planach była jedynie torebka, której przyglądałam się już długi czas w Mohito. Tak się złożyło, że w sklepach trafiłam na kupony facebookowe i...przepadłam. Ze względu, że pracuję w jednym ze sklepów mam zniżki pracownicze tak więc zakupy wyszły mi w bardzo korzystnych cenach:). Nie będę Wam opisywać wszystkiego po kolei, myślę, że nie ma sensu, dlatego też jeżeli chcecie poznać cenę któregoś albo jakieś szczegóły to chętnie odpowiem na Wasze pytania:). Co prawda zdjęcia są kiepskie, robiłam je w domu, a mój aparat robi fatalne zdjęcia w pomieszczeniach, ale mam nadzieję, że to co najważniejsze to widać :D. Miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę!:) Ja niestety swoje popołudnie spędzę z projektami i innymi pisemnymi sprawami, które muszę zrobić na jutro... 













Nie obyło by się bez kosmetycznego akcentu :D Mój ulubiony podkład zmienił nieco wygląd buteleczki, jak dla mnie jest ona teraz mniej praktyczna. Po pierwsze - szklana, po drugie nie widać ubytku. Ze względu, że podkład już się skończył musiałam szybko kupić nowy, chciałam poczekać na lepszą promocję ale 47,99zł to nie 60zł... :)


Pozdrawiam:*
Mavia

29 komentarzy:

  1. Świetne zakupy ubraniowe bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy;) portfel tez mi wpadł w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie wszystko mi się podoba :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same świetne łaszki :) oddawaj :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę wszystko!!!♥ Oprócz bluzeczki z croppa bo mam taką różową:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. skarpetki śliczne, "ramoneska" bardzo fajna - mam podobną bez ćwieków :) z chęcią przygarnęłabym bluzkę z baskinką gdyby była w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam na skórzaną ale niestety został wykupiony mój rozmiar, trochę żałuję bo ta jest materiałowa i bardziej jak marynarka ale jakoś tak mnie zauroczyła...:)

      Usuń
  8. ta brązowa torebka jest z jakiego sklepu? Jest boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z House'a:). Pierwsza jej cena to 99,99zł, obecnie przeceniona była na 49,99zł, a ja z moją zniżką kupiłam ją za 30zł :D

      Usuń
    2. Czegoś takiego szukam. Mieści A4 czy nie bardzo?

      Usuń
  9. Jak ja uwielbiam takie urocze skarpetki :D Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś te spodenki i w jakiej cenie ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, bardzo:) Jak widać moje zakupy zdominowały polskie marki :D trzeba wspomagać swoich :D

      Usuń
  12. Torebka z Mohito cudna!Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  13. I jakbyś mogła podać numer seryjny tek torebki z Mohito,byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Index torebki: W4017-MLC-ONE, wiem, że występowała także w kolorze czarnym ale to różnić się będzie tylko tym, że za MLC będzie kod na czerń :D. Cena to 139,99zł.

      Usuń
  14. Oooo, spodenki, bluzka koszulowa i sukienka - śliczne <3
    Też się niedawno obkupiłam w ciuchy - w końcu lato się zbliża wielkimi krokami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest dobrze, bo wszystko mi się podoba... :) a portfel płacze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka - piekna!! ramonesko - super bardzo mi sie podoba, i mietowy portfel albo torebka albo kosmetyczka... śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba najbardziej urzekły mnie skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń