czwartek, 23 maja 2013

NOWOŚĆ My Secret - pachnące lakiery!


Z samego rana przychodzę do Was z miłą informacją, od 1 czerwca w Drogeriach Natura będzie dostępna nowa edycja limitowana My Secret składająca się z czterech lakierów, które pachną podczas wysychania. Dwa lata temu również była taka edycja, zobaczymy jak spiszą się te lakiery :). 

 EDYCJA LIMITOWANA
MY SECRET NAIL POLISH „PACHNĘ PODCZAS WYSYCHANIA”
Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
Dostępne 4 kolory, które PACHNĄ PODCZAS WYSYCHANIA.
167 Kiwi
168 Fruit Cocktail
169 Candy
170 Raspberry
Pojemność 10 ml
Cena 7,99 zł
167 Kiwi

168 Fruit Cocktail

169 Candy

170 Raspberry

Jesteście ciekawe? 
Skusicie się na jakiś? Mnie bardzo intryguje kiwi :)

Pozdrawiam:*
Mavia


12 komentarzy:

  1. Super! szkoda że tylko 4 zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż szkoda, że u mnie ich nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno kupie sobie Kiwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam pachnące kiwi od Softera
    wygląda cudnie, zapach jest ale czy to kiwi...
    My Secret nigdzie u mnie nie ma więc sobie podaruję

    OdpowiedzUsuń
  5. ee, miałam nadzieję, że będą za piątaka :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko jeden lakier tej firmy, czarny, jest świetny. może się na nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Kiwi i Fruit Cocktail już zacieram dłonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej nie ciekawią mnie kolory, a ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze mieć kiwi, kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kiwi i kobalt mi się podoabją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiwi interesuje mnie najbardziej, przypomina mi niedostępny już lakier z serii Fruity od essence, którego nie miałem już okazji kupić. Już sam kolor mnie zachęca no a zapach to kolejna opcja, nad którą warto się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń