czwartek, 30 maja 2013

Wibo Gel Like - Słoneczny Patrol od Jamapi

 Wywiadówka:


Wibo
Gel Like 

odcień: Słoneczny Patrol
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: 3 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny       
minusy: - bąbelkuje 
                     - długo schnie


Żółte lakiery do paznokci od wieków ( :D ) są uznawane za te najbardziej problematyczne. Nie byłam pewna jak to będzie ze Słonecznym Patrolem, który stworzyła dla nas Jamapi, dlatego też starałam się do niego nie uprzedzać a wypróbować go na własnej skórze. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech, dosyć grubych warstw. Nakłada się w porządku, na szczęście lakier nie smuży i ładnie się rozprowadza. Co do koloru również nie mam zastrzeżeń - słoneczna żółć z mikroshimmerem w kolorze żółto-złotym. Kolor piękny, bardzo wakacyjny i wesoły. Jednak wracając do właściwości - po nałożeniu trzech warstw lakier schnie i schnie... Nie doczekałam się aby zrobił to samodzielnie ponieważ powgniatałam go sobie niechcący i musiałam malować od nowa - tym razem z wysuszaczem :). Ogólnie rzecz biorąc jeżeli chodzi o kolor - jestem na tak ;). A Wam jak się podoba ten żółtek







  



 Pozdrawiam:*

26 komentarzy:

  1. Mam go właśnie na paznokciach. Piękny, letni kolor! Cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wspaniały ;D tego akurat z blogerskiej kolekcji nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :D kolorek bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i jest śliczny, właśnie takiej żółci szukałam, ale mógłby mieć lepsze krycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te lakiery za kolorki, ale nie lubię za krycie...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie lakier jest bardzo ładny.Jednak mnie trochę zniechęca to ,że długo schnie.Może kiedyś zakupię .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś strasznie nie podoba mi się ten kolor, podobnie zresztą jak inne żółte lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne słonko na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy odważyłabym się go nałożyć na wszystkie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 3 warstwy? czyli znowu odpada...nie lubię tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  13. no rzeczywiście słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazwa to strzał w 10tkę :D Podoba mi się żółtek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do zabawy w zdobienia inspirowane emocjami http://nikamikano.blogspot.com/2013/05/paznokciowy-piatek-emotion-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba ta żółć,muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny, sloneczny zolty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ma go i aż się dziwię, dlaczego jeszcze go nie używałam

    OdpowiedzUsuń