poniedziałek, 20 maja 2013

Wibo Gel Like - Electric Orange by Siouxie

 Wywiadówka:  


Wibo
Gel Like 

odcień: Electric Orange
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - bąbelkuje 



Ten miesiąc został zdecydowanie zdominowany przez lakiery Lovely i Wibo :). Lubię wszelakie nowości, a że za sprawą Wibo-Boxa trafiło do mnie dużo emalii dlatego też chciałabym Wam je pokazać:). Dzisiaj padł wybór na Electric Orange, który stworzyła dla nas Siouxie. W ostrej, żarówiastej pomarańczowej bazie zatopione są małe, srebrne drobinki, a właściwie shimmer. Mieszanka iście wybuchowa i wakacyjna, to jest to co lubię:). Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw lakieru, jak widzicie na poniższych zdjęciach powstały potężne bąbelki. Zauważyłam, że zawsze się to dzieje gdy maluję paznokcie gdy jest wysoka temperatura, a dodatkowo gdy wykonuję manicure na świeżym powietrzu. Potem po zmyciu próbowałam jeszcze lakieru na kilku palcach dla sprawdzenia czy bąbelkuje i na szczęście nie tworzył pęcherzyków powietrza pod lakierem. Krótko mówiąc seria blogerska to świetny pomysł, cieszę się, że nasze blogerki mają dobry gust i wymyśliły piękne i naprawdę sensowne odcienie :). Electric Orange mi się podoba i jestem na tak:). Połysk niestety nie jest jak w lakierach żelowych aczkolwiek może być;). 









  




Pozdrawiam:*


9 komentarzy:

  1. ten kolor jest rzeczywiście śliczny i idealny na lato. Pięknie go pokazałaś. Jestem dumna, że blogerskie lakierki nadal cieszą się powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. też przygotowałam z nim notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna soczysta pomarańczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten lakier :) sama go mam i też napiszę o nim kilka słów na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście elektryzujący kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow mega!!!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest taki ładny, dobrze, że już niedługo promocja w Rossmannie :D będę mogła poszaleć troszeczkę i na pewno go sobie kupię

    OdpowiedzUsuń