wtorek, 21 maja 2013

NOWOŚĆ! Golden Rose Impression Nail Color - Feather Glitters! - LAKIERY PIÓRKOWE:)


Nigdy nie miałam zwyczaju pisać dwóch notek dziennie ale wczoraj jak i dziś mam dla Was takie informacje, że muszę się z Wami podzielić:). Wczoraj pisałam Wam o tym na facebooku, (swoją drogą zapraszam do polubienia fanpage'a, tam szybciej pojawiają się jakieś informacje i nowinki:):) że Golden Rose już niebawem wypuści kolejną świetną serię lakierów do paznokci, tym razem imitującą ptasie piórka. Już od dawna miałam ochotę na lakiery Sally Hansen z takim efektem dlatego też bardzo się ucieszyłam gdy wczoraj natknęłam się na tą informację:). Bez zbędnego gadania, poniżej wrzucam paletę kolorów:). 


Skusicie się na piórkowy lakier? 
Czy wolicie klasyczne lakiery bez jakichkolwiek udziwnień?

Pozdrawiam:*

21 komentarzy:

  1. Ja jestem baaardzo ciekawa tego wykończenia, ale nie wiem czy się skuszę na jakiś lakier z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jak będzie wyglądał na żywo już na paznokciach :) Jak wyjdzie seria to kupię jeden i ten wyglądający jak posypka cukrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ogólnie średnio podoba takie wykończenie, ale może kupię jeden z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście nie cierpię paseczków w lakierach, coś z nimi jest nie halo, dlatego ta kolekcja w ogóle mnie nie rusza, portfel odetchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno kupię jakiś z ciekawości, jak się okaże super to wrócę po więcej ;D ciekawe jak wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tak właściwie to jakie one będą?? Czy to takie mieniące się paseczki jak czasem bywają w lakierach? Bo jak tak, to pewnie zakupię, jak tylko będzie się błyszczeć to nie ominę, o nie haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej chyba nie będą mieniące się :) piórka innych marek się nie błyszczą ;)

      Usuń
    2. Też tak myślę jak Tamit:) To będzie coś w stylu Fuzzy Coat od Sally Hansen, oglądając swatche w internecie już mocno mnie zainteresowały:)

      Usuń
    3. Lecę wygooglować :)

      Usuń
  8. ja już się nie mogę doczekać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno jakieś przygarnę, podoba mi się to wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kilka z nich zagości u mnie w szafce :D Jestem tylko ciekawa tego, jak będą wyglądały normalnie, na codzień

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tymi piórkowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, super! Widać, że Golden Rose nadąża za trendami :)

    OdpowiedzUsuń