środa, 15 maja 2013

Golden Rose Jolly Jewels - #107 Lazuryt

 Wywiadówka:  
Golden Rose
Jolly Jewels
odcień: #107
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 10,8ml
wykończenie:  brokat
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  - zmywanie 


Wprawdzie mamy już połowę maja i nie wypada pokazywać Wam takich błyskotek, trochę jestem z tym opóźniona, swatche mam na dysku już z dobre dwa miesiące. Pomyślałam, że nie warto czekać do zimy i postanowiłam pokazać Wam Jolly Jewels w odcieniu #107. W bezbarwnej bazie zatopiony jest przede wszystkim błękitno-turkusowy drobny brokat, dodatkowo znajdują się tam również większe metaliczne hexy w kolorze nieco ciemniejszym od bazowego brokatu. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, oczywiście po wyschnięciu cała mieszanka jest chropowata i wymaga nałożenia nabłyszczacza:).  Zdaję sobie sprawę, że seria JJ nieco Wam się już przejadła, biorąc pod uwagę, że Golden Rose nie spoczęło na laurach i wprowadziło kolejną genialną serię Holiday imitującą cukrową posypkę:). Jeden z nich mogłyście już zobaczyć na blogu TUTAJ, ale od razu zapowiadam, że to nie koniec, mam jeszcze kilka lakierów z tej serii tylko czekają na swoją kolej...:)











  




Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. O rany, ile takich samych zdjęć ;) Mogłaś dać troszkę mniej :D Ale lakier cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale nie mogłam się zdecydować, zawsze mam z tym problem:P

      Usuń
  2. ten kolorek jest obłędny! :D będzie teraz śnił mi się po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam te zdjęcia, to się zaczęłam zastanawiać dlaczego ja go jeszcze nie mam :)
    A potem pomyślałam i się okazało, że go mam!! Nie poznałam go na zdjęciach :)
    Na żywo jest bardziej zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest :) ten kolor kojarzy mi się z syrenim ogonem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny, ale trochę nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten lakier, u mnie on kryje po trzech warstwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuję chociaż nie wyobrażam sobie jego zmywania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię takie błyskotki o tej porze roku, bo ładnie migoczą w słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczny ten kolorek :) taki błyszczący i intensywny :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy brokat jest stworzony tylko dla mnie.

    OdpowiedzUsuń