piątek, 14 lipca 2017

Indigo Nails by Natalia Siwiec Summer Collection 2016 - Discoteca Kiss

 Wywiadówka: 

Indigo Nails
by Natalia Siwiec
Summer Collection 2016

odcień: Discoteca Kiss 
gdzie kupić? : indigo-nails.com
ile kosztuje? :  29 
pojemność: 5 ml
wykończenie: bez drobinek
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + samopoziomująca formuła
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + przyjemna i bezproblemowa aplikacja
             + estetyczne i eleganckie opakowanie                                                         

                                                                             minusy: - - -




Discoteca Kiss to prawdziwe mistrzostwo! Może nie powinny tak brzmieć pierwsze słowa mojej recenzji, bo już na wstępie zdradzam Wam, że Distoteca Kiss od Indigo skradł moje serce. Kolor jest tak świetny i uroczy zarazem, że ciężko oderwać mi od niego wzrok. Discoteca Kiss pochodzi z zeszłorocznej kolekcji Indigo Nails sygnowanej nazwiskiem Natalii Siwiec. To delikatny róż z naprawdę niewielką ilością fioletu, który dodaje charakteru. Pastele bywają kłopotliwe w użyciu, jednakże w tym przypadku aplikacja była czystą przyjemnością. Dwie warstwy są tutaj konieczne, aczkolwiek nie potrzebowałam białego podkładu, a trzecią warstwę dołożyłam tylko gdzieniegdzie szczerze mówiąc, co i tak uważam za dobry wynik. Gęsta konsystencja i dobrze wyprofilowany pędzelek sprawiły, że aplikacja była czystą przyjemnością. Discoteca Kiss ma niesamowitą moc, bo nie przypominam sobie by aż tyle komplementów zebrał mój manicure. Oczywiście jest to uzasadnione, bo róż jest niebanalny i urzekający. Uwielbiam ten kolor i z pewnością jeszcze wiele razy do niego powrócę! 










Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy: