środa, 19 lipca 2017

Indigo Nails gel polish - Mr. White

 Wywiadówka: 

Indigo Nails
gel polish

odcień Mr. White 
gdzie kupić? : indigo-nails.com
ile kosztuje? :  29 
pojemność: 5 ml
wykończenie: bez drobinek
krycie: 2 warstwy
plusy: + trwałość  
             + dobra pigmentacja
             + niedrażniący zapach
             + samopoziomująca formuła
             + dobrze wyprofilowany pędzelek       
             + przyjemna i bezproblemowa aplikacja
             + estetyczne i eleganckie opakowanie                                                         

                                                                             minusy: - - - -



Dziś przychodzę do Was z kolorem niezwykle oczywistym, kolorem, który stanowi bazę praktycznie do wszystkiego ale i cudownie prezentuje się samodzielnie na paznokciach. Mowa oczywiście o bieli, która jest ponadczasowa i niezwykle elegancko prezentującej się. Mr. White to bardzo dobrze napigmentowana biel, mogłabym powiedzieć, że nawet śnieżnobiała biel, ale bez niebieskich tonów. Odcień jest wręcz piękny :). Pigmentacja pozwala na to, że wystarczą nam dwie warstwy (średniej grubości) i manicure nie wymaga żadnych poprawek. Gęsta konsystencja pozwala na precyzyjne nałożenie lakieru hybrydowego. Mr. White świetnie sprawdzi się solo (ja postawiłam właśnie na taką wersję! :)), niezbędny przy francuskim manicure, ale także jako podkład pod mniej kryjące kolory czy pastele/neony, które potrzebują bieli by wydobyć prawdziwe piękno koloru. Idealnie sprawdzi się również jako baza pod efekty takie jak Syrenka czy Metal Manix MultiChrome. Moim zdaniem Mr. White powinien znaleźć się w każdej lakierowej kosmetyczce. Jak dla mnie to jest ponadczasowy must have! Czekam na Wasze komentarze i opinie, koniecznie podzielcie się tym, jak najchętniej nosicie biel i oczywiście czy miałyście już okazję spróbować Mr. White od Indigo Nails :) 










Pozdrawiam
Mavia

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie znalazłam swojej hybrydowej bieli idealnej pod wzorki, a tu widzę świetne krycie. Muszę sprawdzić kiedyś na własnej skórze, albo lepiej paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go zamawiam i szukałam opinii. :)
    Mam nadzieję, że mnie też tak zachwyci! ;)

    OdpowiedzUsuń