sobota, 22 września 2012

Essence Colour & Go (2012) - 136 Love's Recipe

 Wywiadówka:
Essence
Colour & Go (2012)
odcień: 136 love's recipe
gdzie kupić? :  Douglas, SuperPharm, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  6,99zł
pojemność: 7ml
wykończenie: glassfleck
krycie: 2 warstwy
plusy: + szeroki i płaski pędzelek
               + ładny wygląd opakowania
               +  dość dobre krycie
              + dostępność (jeżeli chodzi o Kraków)
              + cena adekwatna do pojemności 
minusy: - - - - 


Love's recipe, lakier, który przyciąga już samą nazwą:). Swatchy w internecie jak na lekarstwo, więc tym bardziej byłam zaintrygowana tym odcieniem. Gdy napadłam na nowości Essence, jego już nie było, ale za drugim razem już go kupiłam:). Może to nie jest to czego się do końca spodziewałam, ale ma coś w sobie. Trochę nie pasuje do moich dłoni, jakoś tak się gryzie. W szaro-beżowej bazie oprócz wszechobecnego złotego pyłku znajdziemy glassflecki z srebrno-białym kolorze. Świetne połączenie, sama mam już trochę przesyt kremowych lakierów. Podoba mi się zmiana opakowania, lakiery wizualnie wyglądają na te z wyższej półki. Tutaj jeszcze miałam dłuższe paznokcie niż obecnie, lakier nosiłam kilka tygodni temu i jakoś nie było okazji Wam go pokazać. Szybko to nadrabiam, bo nie warto czekać z takim cudakiem:). Jeszcze się na nich nie zawiodłam, bardzo je polubiłam i w miarę możliwości będę dokupować nowe egzemplarze:). Na razie mam szlaban :P Chyba same wiecie dlaczego................ :D (a jeśli nie to odsyłam do TEJ notki:)))















Pozdrawiam:*

34 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor - idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie mój kolor. przypomina mi płyty chodnikowe. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, bardzo mi się podoba, ale ma problem z szarościami i jasnymi odcieniami, by pasowały do odcienia mojej skóry...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć niespotykany kolor, jednak chyba nie w moim guście,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej! Podoba mi się! Ja ja jestem jakoś butnie nastawiona do tych nowych buteleczek essence. Muszę w końcu odwiedzić naturę, teraz będzie przecena wkładów Kobo więc jest okazja na większe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zobaczeniu fotek tego lakieru u Ciebie na blogu, dołączam go do listy przyszłych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor.. Jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej nowej serii, chyba muszę się im wreszcie przyjrzeć, bo już kilka kolorów mi się spodobało.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś ten odcień do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, piękny! Taki marmurkowy efekt z daleka się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny :) u mnie w Naturze zostały już tylko fiolety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie mam żadnej szarości w lakierowej kolekcji, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny lakier i Twoje paznokcie taaakie długie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten kolor, muszę koniecznie kupić coś z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, podobny do tego z serii Vampires Love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dość podobny ale Love's Recipe jest bardziej jaśniejszy i bardziej beżowy:).

      Usuń
  15. Za tydzień powinnam wybrać się do Natury. Może trafi do mojego koszyczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor! Ja będąc w Krakowie również nabyłam nowości z Essence :D 6 lakierów 'zwykłych' - takich jak Twój, bazę peel off (o matko nie polecam) i lakier magic change ;) Obecnie unikam wszelkich drogerii a przede wszystkim szafy Essence, żeby nie kupować nowych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazy peel off jest baaaardzo zadowolona:). Tylko, że ja mam ją z limitki Ready For Boarding (pisałam o niej tutaj: http://mavia-nails.blogspot.com/2012/07/essence-ready-for-boarding-01-carry-me.html ). Używam jej tylko do brokatów i odkąd zaczęłam jej używać stała się dla mnie niezbędna:).

      Usuń
  17. ale ładniutki! :D ale raczej się nie skuszę, bo za lakierami essence nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie, czy to jest Twoja aukcja, czy ktoś bezczelnie podkradł Twoje zdjęcie?
    http://allegro.pl/lakier-noenowy-roz-inglot-gosh-i2630719690.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie. Nie sprzedaję na allegro.
      Bardzo dziękuję za informację!

      Usuń
    2. Zostałaś wyróżniona na moim blogu :)

      Usuń
  19. jest na mojej wishliście ;D jest taki cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm.... no niby ładny, ale raczej nie skuszę się na niego;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że można je kupić w Douglassie. Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba jak wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam ciemnobrązowy lakier z tej nowej serii Essence i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona - świetne krycie, długo się trzyma, nie bąbelkuje, dobra konsystencja, może jedynie pędzelek trochę dla mnie za szeroki. ;) Ale jeszcze kupię z tej serii.

    OdpowiedzUsuń