piątek, 7 września 2012

KOBO Professional Colour Trends - 14 Toronto


Wywiadówka:
KOBO Professional
Colour Trends
odcień: 14 Toronto
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+ błyskawicznie schnie
             + standardowy, dobrze ścięty pędzelek
              + przyjemna aplikacja           
              + cena adekwatna do pojemności
              + przyjemna konsystencja
minusy: - jeszcze nie zauważyłam

Okropna pogoda za oknem, Kraków w deszczu więc to znak, że zbliża się jesień... Z okazji zbliżającej się pory roku (:D) chciałabym Wam dzisiaj pokazać dosyć jesienny kolor. Od razu go polubiłam, nie rzuca się w oczy, jest dosyć łagodny. Cały czas jak na niego patrzę mam wrażenie, że jest ciemniejszą wersją "ciałowych" tzw. nude odcieni. Toronto ma w sobie sporo różowych tonów, przypomina mi trochę Kiko - Pale Mauve chociaż kikuś jest bardziej fioletowy. Całkiem przyjemny odcień chociaż nie dla każdego. Sama musiałam się do niego przyzwyczaić;). Niestety na zdjęciach kolor wyszedł lekko przekłamany, w rzeczywistości kolor jest ciut jaśniejszy. Do pełnego krycia potrzebowałam tradycyjnie dwóch warstw, schnie bardzo szybko. Lakier ma piękny, szklany połysk i świetnie się prezentuje. Konsystencja jest nie za rzadka, ani nie za gęsta, lakier szybko schnie więc trzeba nakładać lakier w miarę sprawnie aby nie nabawić się smug i grudek. Nie mam do niego zastrzeżeń póki co, całkiem ciekawy kolor, nie znalazłam identycznego w swoim zbiorze lakierowym:). A Wy co o nim sądzicie? Jak Wam się podoba ta kolekcja?:)

Jutro zapraszam Was na wycieczkę do Tokyo :) 

















Pozdrawiam serdecznie!:*

15 komentarzy:

  1. Też u mnie zamieszkał :) ale jeszcze na paznokciach go nie miałam :) ostatnio mam wielką chętkę na tego typu kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie skusiłam na 16- San Francisko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm Toronto :O jest cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, bardzo ładnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny odcień, choć nie widziałam ich jeszcze w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam go dziś kupić, ale niestety moja Natura jest wymieciona :)
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, jesienny odcień. Muszę przejść się do Natury i obejrzeć ta nowa kolekcję, bo kolory ma naprawdę udane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Cię Toronto! :D Ekstra odcień, zapisuję do chciejlisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie, to taki typowy jesienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy kolor, jeszcze takiego nie spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń