niedziela, 2 września 2012

Bell Air FlOw - #03 biedronkowe teal

Wywiadówka:
Bell Air FlOw
odcień: 03
gdzie kupić? :  Biedronka, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 12zł (w Biedronce 5,99zł, teraz: 3,99zł)
pojemność: 10ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2 warstwy w zależności od grubości warstw
plusy:+ bardzo dobre krycie 
              + ładna buteleczka
              + wygodna aplikacja
              + szybko schnie
minusy: - barwi skórki podczas zmywania

Codziennie sprawdzam statystyki na blogu, porównuję myślę co napisać żebyście z chęcią czytały i zwróciłam uwagę, że dużą popularnością cieszą się lakiery z Biedronki:). Mam jeszcze kilka do pokazania, w tym bardzo ciekawą zieleń ale o tym za chwilę. Co prawda lakiery z Biedrze ( :D ) rozeszły się bardzo szybko, nie dziwię się, sama chwyciłam od razu 3 pierwszego dnia trafienia do oferty. Dorwałam między innymi morską zieleń, nieco przygaszoną i z nutą niebieskości. Jestem zadowolona z tego lakieru, kryje świetnie bo już po jednej grubszej warstwie, jednak ja wolę nakładać cienkie i na zdjęciach widoczne są dwie. Konsystencja mi odpowiada, jest rzadka, pędzelek trochę szerszy niż zazwyczaj w lakierach. Schnie szybko. Należy uważać ze zmywaniem tego lakieru bo lubi barwić skórki. Ja nie zwróciłam na to uwagi, potem nałożyłam różowy lakier i dziwnie to wyglądało, dopiero po kąpieli skórki wróciły do swojego koloru... Używam pod spód odżywki i nie zauważyłam żeby barwił płytkę, ale w każdym bądź razie zalecam użyć czegoś pod spód. Nie mam do niego zastrzeżeń:). Cena jest niska jeżeli dorwiemy go w Biedronce - 5,99zł - obecnie wyprzedają już kosmetyki Bell i lakiery są po 3,99zł. 











21 komentarzy:

  1. Chcę go :D I przez Ciebie idę do Biedry, a mój portfel cierpi... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! Przy pierwszym rzucie szczerze powiem, że go nie zauważyłam lub nie zwróciłam na niego uwagi, a teraz to już nie ma lakierów w żadnej biedronce w tej jeszcze bardziej super cenie 3,99...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) a w mojej Biedronce juz nie ma tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie jakoś nie kuszą u siebie te lakiery. Zresztą i tak muszę się spiać z wydawaniem na lakiery. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny.Też taki chcę! :)) Niestety u mnie w biedronce już nie ma szafy bell ;((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wyrwałam 6 tych lakierów. Kolory mnie zachwyciły :) miałam wcześniej jeden lakier z tej serii i był rewelacyjny, dobra trwałość i jakość, więc śmiało sięgnęłam po więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy były ja nie miałam przekonania a teraz po bell w Biedronkach w moim mieście zostało tylko wspomnienie :(
    Kolor tego egzemplarza jest obłędny!
    Zazdraszczam (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym nie miała takiego zapasu lakierów do paznokci, jaki mam, to z chęcią wypróbowałabym te lakiery z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wprost taki kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor. Bardzo lubię lakiery Bell.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go w ręku i w końcu nie kupiłam. Trochę teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest! Mój ciągle w blistrze czeka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też go kupiłam i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taki sam - tylko szary. i jestem zadowolona :) niestety ja wstrzymuje sie z kupowaniem lakierów na razie.mam ich tyle, że gdyby mąż zobaczył, że przynoszę nowe to chyba by dostał zawału ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń