sobota, 15 września 2012

KOBO Professional Colour Trends - 5 Wien


Wywiadówka:
KOBO Professional
Colour Trends
odcień: 5 Wien
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + piękny połysk
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              +  bardzo szybko schnie
              + cena adekwatna do pojemności   
              + nie barwi płytki ani skórek
minusy: - - - -


Wiele oczekiwałam od Wiednia, zostawiłam go prawie, że na sam koniec. Urzekł mnie to jak wygląda w butelce, piękny ciemny fiolet. Na paznokciach okazał się być nieco ciemniejszy, taki bakłażan. Nadal mi się podoba ale mam kilka takich odcieni i myślałam, że będzie jaśniejszy. Myślę, że świetnie sprawdzi się jesienią, idealnie wpasuje się w trendy, mimo, że fiolet nie jest już taki modny jeżeli chodzi o ubiór. Szczerze mówiąc za bardzo się na tym nie znam, osobiście lubię fiolet, kilka lat temu miałam wszystko w fioletowym kolorze, z tamtego okresu zostało mi masę ciuchów i kosmetyków m.in tusze do rzęs, eyelinery, cienie no i lakiery;). Wracając do Wien, do pełnego krycia nałożyłam dwie warstwy, lakier schnie szybko, podobnie jak jego poprzednicy, którymi Was dręczę już ponad tydzień ;p. Oczywiście jak w przypadku pozostałych odcieni z serii Colour Trends, po wyschnięciu mamy mega połysk. Nie dopatrzyłam się żadnych minusów, trwałość jest sprawą indywidualną jak już nie raz pisałam, na różnych paznokciach lakier trzyma się inaczej;). Ja staram się malować paznokcie dosyć często (po prostu to lubię, jakoś mnie to odpręża ;) i w większości nie jestem w stanie dokładnie sprawdzić ich trwałości. Także zachęcam Was Kochane do sprawdzenia lakieru na własnej skórze jeżeli tylko kolor wpadł Wam w oko:).

Jutro zapraszam do Brazylii!:)






  



Pozdrawiam:*

24 komentarze:

  1. fajny ....bakłażanowy kolor ! uwielbiam KOBO za ich kolory !

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny kolor! Też muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę ciemny, aleeeee i tak fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba po niego sięgnę, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny ale jakoś bym go chyba nie kupiła :) sama nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam kazda recenzje z tej kolekcji i musze przyznać ze mnie zaciekawily-podobaja mis ie kolory, krycie no i to szybkie schniecie. Jak bede w Naturze to jakis sobie kupie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, chociaż szkoda, że jest ciemniejszy na paznokciach niż w butelce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niesamowity odcień. Nigdy nie zwracałam uwagi na lakiery Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie dla mnie- nie lubię fioletów na paznokciach ani w makijażu. Co prawda prezentują się bardzo elegancko, ale na kimś innym, nie na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca mnie przekonuje, chyba nie mój kolor;(

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor, ale kompletnie nie pasujący do mnie

    Zapraszam Cię do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :*:))
    Jak Ci się spodoba, zapraszam do obserwowanych :) Każdy mile widziany :*:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest, w buteleczce wygląda na jaśniejszy, na paznokciu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzieś miałam chyba podobny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny ahc nie moge oderwac wzroku

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny fiolet :)
    Ale te kobo (wszystkie) lśnią! Chyba, że to zasługa jakiegoś topu? :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na jakąś promo :D Bo już za dużo mam lakierów aby w regularnej kupować :D

      Usuń
  16. Wooow piękny aż mam ochotę kupić na jesień byłby jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, ale dla mnie chyba za ciemny ;P

    OdpowiedzUsuń