wtorek, 4 września 2012

Wibo Kolekcja Różana - nr 1

Wywiadówka:
Wibo Kolekcja Różana (2011)
odcień: numer 1
gdzie kupić? :  Rossmann
ile kosztuje? :  6 zł (aktualnie trwa wyprzedaż kolekcji: 1,29zł)
pojemność: 12ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 1/2warstwy
plusy:+ lakier pachnący
              + duża pojemność
              + przyjemna aplikacja
              + nieklasyczny kształt butelki
minusy: - - - - 


 Czy to taki numer jeden to się jeszcze okaże:). Kolor jest świetny, krycie również, dla spieszących się wystarczy jedna warstwa, ale druga pogłębia kolor i lakier dużo lepiej się prezentuje. Sama zawsze wolę nałożyć jedną warstwę więcej by lakier był taki jak trzeba :D. Nie wiem czy ten kolor to bardziej róż czy czerwień :). W każdym bądź razie prezentuje się ładnie, taki odcień często widuję ostatnio na dłoniach, stał się bardzo modny. Chyba, że to zasługa wyprzedaży lakierów z tej kolekcji (1,29zł/szt. :D ). Nie będę się więcej rozpisywać bo większość z Was zna już te lakiery, są one pachnące, zapach jest niestety chemiczny i sztuczny, nieprzypomina zapachu prawdziwych róż. Jednakże jest przyjemny i na pewno dużo lepszy niż tradycyjny zapach lakieru do paznokci. O buteleczce też już mówiłam, mnie się podoba, uwielbiam butelki w  nieklasycznych kształtach, ale to może ze względu na to, że jestem gadżeciarą no i niestety nie da się ukryć... lakieromaniaczką;p. Oficjalnie nie przyznaję się ile mam lakierów, sama też ich nie chcę liczyć, na razie chcę żyć w nieświadomości i wmawiać sobie, że mam ciągle "za mało" :D. Pozdrawiam Was i dziękuję za wszystkie komentarze!:*












23 komentarze:

  1. kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaki śliczny kolor! trzeba mu się przyjrzeć przy następnej wizycie w rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lakiery z tej serii :) Ten ma piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie wpada trochę w koral, ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Ja niestety policzyłam swoje... zdębiałam, nie myślałam, że aż tyle. Wmawiałam sobie, że już dość, ileż można itd. I jaki efekt? Od wczoraj 9 nowych lakierów... Liczenie nic nie zmienia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam też ostatnio te lakiery z kolekcji różanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak chciałam tę jedyneczkę, tak chciałam... i nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde! teraz pluję sobie w pięty że nie wzięłam go :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny :) sama mam kilka lakierów z różanej kolekcji ale tego akurat nie a szkoda bo piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor ;) Tą kolekcję wcale nie jest tak łatwo dorwać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już niestety nie :D Ale przedtem leżała i leżała i jakoś nikt jej nie chciał :D

      Usuń
  11. kocham, kocham, kocham uwielbiam róże :)
    widzę że coś sie zrobił mały szał na tą kolekcje... wcześniej leżała sobie taka smutna i wyglądała dość biednie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie identyczne spostrzeżenie :D Przedtem każdy przechodził obojętnie bo eee tam różana kolekcja :p a teraz istny szał:)

      Usuń
  12. Śliczny jest ten kolorek, taki słodki i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kolor, a pazurki jeszcze lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie udało się kupić żadnego lakieru z tej kolekcji, a kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny, ale ja już szukam czegos fajnego na jesien:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowny, czemu ominęłam lakiery przy zakupie różanej kolekcji... Już nie mówię o tym, że nawet mi róż gdzieś wcięło... Bu ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. One śmierdzą różańcem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że u mnie nigdzie nie mogę dostać tych lakierów. Kolor przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń