wtorek, 18 września 2012

Hean - HEAN.PL - #631 Brick Lock

Wywiadówka:
Hean
Hean.pl
odcień: 631 Brick Lock
gdzie kupić? :  sklep internetowy
ile kosztuje? :  4,99zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + doskonałe krycie
              + szybko schnie
              +  wygodny pędzelek i przyjemna aplikacja
              + szklany połysk
              + niedrogi
minusy: -  dostępność


Brick Lock jest jednym z ośmiu odcieni wymyślonym przez nasze kochane internautki. Bardzo fajny pomysł na stworzenie kolekcji, każdy ma prawo wymyślić sobie taki lakier, o którym marzy :). Gratuluję osobie, która wymyśliła Brick Lock - świetny odcień pomarańczu z nutką czerwieni. Kolor bardzo ceglasty i... jesienny. Mając go na paznokciach nie da się nie poczuć jesieni. Żałuję, że nie dodałam jakiegoś złotego zdobienia bo wyglądałoby to fantastycznie. W butelce widać srebrno-złote drobinki jednak na paznokciach lakier jest zupełnie kremowy. Nałożyłam dwie warstwy, myślę, że jedna grubsza wystarczy by ładnie pokryć płytkę, lakier ma świetną pigmentację. Buteleczka o tradycyjnym już dla lakierów Hean kształcie mieści 7ml lakieru. To moim zdaniem całkiem w sam raz, nie za dużo i nie za mało, a cena jest bardzo kusząca - 4,99zł. Całość szybko schnie, lakier nałożyłam bez żadnej bazy czy odżywki pod spodem i mam go teraz trzeci dzień i wygląda tak jak pierwszego dnia. Gdybym tylko znalazła je gdzieś stacjonarnie wszystkie byłyby moje...:D Póki co możemy je nabyć pod TYM adresem, w sklepie internetowym Hean.

  





Pozdrawiam Was ciepło:*

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Szkoda, że mają tak lichą dostępność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale ta pomarańcz nie do końca mi pasuje w tej czerwieni:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuu, chyba sobie go zapodam! Ciekawi mnie ten czarno-biały glitterowy top z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. to kolor, który ja wymyśliłam w konkursie i został stworzony przez firmę Hean :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nie dla mnie- nie przepadam za takimi cegiełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor ! Tylko zbytnio nie wiem gdzie go dostać blisko mojego domu ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kształt paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie można go kupić gdzieś w sklepie, bo przerażają mnie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie jesienią powiało:) śliczny

    OdpowiedzUsuń