niedziela, 16 września 2012

KOBO Professional Colour Trends - 8 Brasil

Wywiadówka:
KOBO Professional
Colour Trends
odcień: 8 Brasil
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + piękny połysk
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              +  szybko schnie
              + cena adekwatna do pojemności   
              + dobre krycie
minusy: -  - - - 


To jak na razie ostatni odcień z nowej serii Colour Trends Kobo, który posiadam. Dziś skróciłam paznokcie, strasznie szybko mi rosną, nie nadążam ze skracaniem. Osobiście lepiej czuję się w krótszych i tak samo wydaje mi się, że lepiej wyglądają jeśli są krótsze ponieważ moje paznokcie są bardzo wąskie. Brasil to ciekawy odcień różu ze znaczącą domieszką fioletu. Przypomina mi kwiaty wiśni. Kolor jest dość spokojny, niezbyt rzuca się w oczy, w sam raz na co dzień dla każdej kobiety. Maluje się przyjemnie, konsystencja jest przyjemna, nie jest za gęsta ani za rzadka, nie ciągnie się. Nałożyłam dwie warstwy i to wystarczyło do pełnego krycia, można też nałożyć jedną grubszą warstwę i krycie jest równie dobre. Oczywiście jak w przypadku innych kolorów Kobo, połysk jest mocny i efektowny, skutecznie przykuwa wzrok. Noszę go już ponad tydzień na paznokciach u stóp, nic się z nim nie dzieje, połysk nadal jest:). Na dodatek moja mama też go nosi u stóp, trzyma się jeszcze ładniej niż u mnie:). Czy mi się podoba? Owszem, jednak jest to kolor, bez którego mogłabym żyć:). 













16 komentarzy:

  1. Mimo że kolor nie mój to podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki odcień super prezentuje się na opalonych dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie jak najbardziej to mój kolor :) mam dwa takie opiki i jedną chinkę i nadal ulegam jak go widzę :P
    Przesyłam sweet ciacho dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny koboś, ale inne bardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skusiłam się na niego i chyba tak zostanie. Kolor mnie nie przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny piękny kolor Kobo wydało świetną serię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego wszystkie lakiery Kobo są takie piękne :P?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny:) Na zdjęciu wydaje się być podobny do Essie Splash Of Grenadine:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brazylia za słodka jak dla mnie :/ jak to mówi moja mama: "róż majtkowy" :P

    OdpowiedzUsuń