środa, 26 września 2012

Smart Girls Get More - #121 Zielono Mi!

  Wywiadówka:  
Smart Girls Get More
odcień: #121
gdzie kupić? : Textil Marke
ile kosztuje? : 4,99zł
pojemność: 7 ml
wykończenie: glitter
plusy: + unikatowy brokat
               + niedrogi
               + szybko schnie
               + wygodny pędzelek
minusy: -  dostępność (w ogóle nie dostępny w Krakowie)





To pierwszy i jak na razie jedyny lakier z tajemniczej firmy Smart Girls Get More. Wygrałam go kilka miesięcy temu i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Nie miałam nigdy a właściwie nigdy nie spotkałam się z lakierem, który miałby w sobie tak duże drobinki. Teraz na rynku mamy dostępny Essence z niebiesko zielonymi drobinami, innych podobnych nie widziałam. W bezbarwnej bazie zatopione są zielone metaliczne drobiny ogólnie znane jako "plastry miodu". Wcześniej spotkałam się z nimi na allegro, można je kupić w luźnej/sypkiej formie i układać je dowolnie na mokry jeszcze lakier lub na klej. Osobiście jestem leniem i wolę gdy samo coś mi się ułoży;) . Glitter na bieli wygląda zjawiskowo, wyobrażam sobie go jeszcze na jasnej zieleni, myślę, że równie ciekawie by wyglądał. Na paznokciach mam jedną grubą warstwę, schnie w normie, zostawia ładny połysk, paznokcie nie wyglądają na płaskie. Niestety nie wiem jak ze zmywaniem bo nałożyłam bazę peel-off i nie miałam tego kłopotu aby je zmywać;). Kraków niestety jest ubogi w sklep Textil Market, a wielka szkoda bo z chęcią zaopatrzyłabym się w inne kolory. Pierwsze wrażenie pozytywne i... chcę więcej!:D 

Macie jakieś lakiery z SGGM? Co o nich sądzicie?













Buziaki! :*

44 komentarze:

  1. O też go mam ale jeszcze nie wypróbowywałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z niecierpliwością czekam aż pokażesz go u siebie:)

      Usuń
  2. Śliczny ten topper :) Słyszałam, że lakiery z tej dirmy są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na razie jeden ale póki co nie zraziłam się do nich:)

      Usuń
  3. Świetny jest ten lakier! Piękny, uroczy! Muszę przeszukać za nim Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm ciekawy! miałam go w rękach ostatnio, ale przejadły mi się brokaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy ten lakier w buteleczce wcale nie zachwyca;) Sama chyba bym nie zwróciła na niego uwagi :D

      Usuń
  5. Wow, daje bardzo ciekawy efekt! I w dodatku za taką cenę... Najs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest zdecydowanym plusem:). A efekt rzeczywiście ciekawy i do tego niespotykany:)

      Usuń
  6. To tak. Włącznie miałam 5 lakierów SGGM: cztery cream i jeden glitter. kremowy seledyn i glitter identyczny jak Twój dałam na swój konkurs (wszystkie te lakiery wygrałam wcześniej na fanpage'u). kremowe lakiery fajnie kryją (oprócz żółtego - 5 warstw i prześwity, masakra), brokatu użyłam tylko na jeden paznokieć - bez dodatkowego pokrycia topem płatki hologramów zadzierały się o wszystko. nie żałuję, że nie mam już tego glittera, ale fajnie, że Tobie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 warstw?:( Nawet ja bym tego nie zniosła:(. Jeżeli chodzi o brokat to mnie się nie zadziera, nałożyłam dość grubą warstwę, bo wcześniej pomyślałam, że może się zadzierać.

      Usuń
  7. Jak dla mnie to te drobinki brokatu są troche za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda, miłe połączenie kolorów brokatu. Ja też wolę jak "samo się układa" B-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałaś już o lakierach eveline po 4.99 w Biedronkach ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie słyszałam! Ale jutro u mnie otwierają biedronkę więc poszukam .

      Usuń
    2. Słyszałam, słyszałam:). Byłam i widziałam, ale szczerze powiedziawszy kolory mnie nie porwały. Kawa z mlekiem, dwie czerwienie, fuksja, koralowy, jasny brąz w stylu Toronto od Kobo i ciemny szary. Słabo ;p

      Usuń
  10. Nie miałam lakieru tej firmy. Mi efekt się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! I chyba wybiorę się do biedronki, przy której jest tmarket, by wybrać w końcu jakiś lakier tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli już na jakiś się zdecydujesz to koniecznie go pokaż!:)

      Usuń
  12. mam jeden lakier z tej serii, brokat, i sądze, że jest całkiem niezły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ładnie się prezentuje:). Świetnie wygląda nałożony gąbką, bardzo udany manicure :)

      Usuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o tych lakierach. Podoba mi się bardzo, ciekawe wykończenie i ta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  14. o dziwo podoba mi się ten odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dwa brokaty z tej firmy i sa naprawde bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten fajny :) Super wygląda na białym lakierku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie wygląda na białym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka różnych u siebie, ba, mam dostęp do nich :D i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś nowego, takiego glittera jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyszło to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ten lakier, efekt z białym jest naprawdę ciekawy. Szkoda, że nie są dostępne w większych miastach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nie znam tej firmy, ale chyba będę musiała to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląda na białym tle, muszę tak połączyć mój topper z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie, nie mam, ale im bardziej nie mam, tym bardziej mnie przyciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam z czerwonymi drobinkami ale jeszcze nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią bym inne lakiery obejrzała od nich, bo ten jest ładny, ale ja zieleni nie noszę w żadnej postaci ;) tyle, że w żadnym "moim" mieście nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń