środa, 20 kwietnia 2016

Semilac - 024 BANANA [lakier hybrydowy]

 Wywiadówka: 

Semilac

odcień: 024 BANANA 
gdzie kupić? :  TUTAJ
ile kosztuje? :  29zł
pojemność: 7ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2/3 warstwy [+ baza + top]
plusy: + lakier hybrydowy
              + płaski, dobrze ścięty pędzelek                     
              + cena adekwatna do pojemności
              + utrzymuje się długo na paznokciach
              + dobre krycie 
              + kremowa konsystencja
              + nie odpryskuje i nie odchodzi od płytki
             
minusy: - - - - 

Od poniedziałku do piątku nie zmieniam koloru na paznokciach, głównie z powodu takiego, że brak mi czasu. Stawiam wtedy na hybrydę :). W poprzednim tygodniu postawiłam na iście wiosenny kolor - pastelową żółć. Kolor jest przesłodki, trochę budyniowy, lekki, dziewczęcy. Miałam pewne obawy jeżeli chodzi o nakładanie, ponieważ "normalne" lakiery potrafią smużyć i sprawiają problemy przy nakładaniu. Tutaj obyło się bez kłopotów, nakładanie było istną bajką. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, a gdzieniegdzie musiałam dołożyć trzecią. Dodatkowo oczywiście uprzednio nałożona baza, a na koniec - top coat. Myślę, że słowa są zbędne, więc zapraszam na obejrzenie jak prezentuje się na dłoniach!














Pozdrawiam
Mavia

6 komentarzy:

  1. Lubię żółtki na paznokciach, ten również jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, jednak rzadko po niego sięgam, nie mam odwagi położyć go solo na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny, świetny manicure, delikatny i wiosenny, czekamy na kolejne! :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń