wtorek, 25 września 2012

Donegal - zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

 Ze zmywaczami mam tak częsty kontakt jak z lakierami, co łatwo się domyślić, więc mam małe rozeznanie w tym temacie. Kiedyś byłam wierna zmywaczowi z Biedronki Nailty, jednak zapach zaczął mnie drażnić, a biały nalot na skórkach irytować. Po drodze było kilka innych kumpli, ale z żadnym nie zostałam na dłużej. Potem przyszedł czas na sławną zieloną, migdałową Isanę. Zaprzyjaźniłyśmy się, zużyłam już sporo buteleczek. Jednak do czasu... Około tydzień temu przyszła do mnie paczka od firmy Donegal i tam znalazłam zmywacz w żelu. Ciekawa sprawa, nigdy nie miałam w takiej formie więc byłam bardzo podekscytowana. Po odkręceniu butelki wydobywa się dosyć charakterystyczny zapach dla zmywaczy pomieszany z zapachem mango. Szczerze, mnie ten zapach przypomina zapach wódki smakowej ;) . Nie odrzuca, nie jest drażniący czy duszący. Na szczęście opakowanie wyposażone jest w niewielki otwór, przez który wydobywa się zmywacz i możemy w ten sposób mieć kontrolę nad ilością żelu. Dodatkowo żelowa konsystencja sprawia, że nie jest w stanie się wylać za dużo specyfiku, wszystko zależy od nas. Po użyciu zmywacza, na paznokciach i skórkach pozostaje miły, dość naturalny zapach mango. Specyfik dobrze sobie radzi z lakierami kremowymi jak i tymi z shimmerem, z brokatem nie próbowałam ale jeżeli chodzi o działanie porównałabym go do zielonej Isany.
 Najważniejsze - zmywacz nie wysusza skórek ani nie pozostawia białego nalotu. W porównaniu do innych, ten jest wydajny, użyłam go dopiero kilka razy, jednak butelka jest prawie pełna. Jeżeli chodzi o samo opakowanie, jest dosyć tradycyjnego kształtu wykonanego z plastiku. Nakrętka jest zabezpieczona od wewnątrz przed wylewaniem się, nie ma także żadnych szczelin więc możemy być bezpieczni, że w żadnej sytuacji zmywacz się nie wyleje. Ogólnie rzecz biorąc, po skończeniu tej buteleczki będę się poważnie rozglądać za nim bo wywarł na mnie ogromne wrażenie. Jestem zdecydowanie na TAK.
Zapraszam do odwiedzenia i polubienia Donegal na fb :)




Skrót informacji:
Cena: 5,39zł
Pojemność: 150ml 
Gdzie kupić?: sklep internetowy Donegal, w mniejszych drogeriach 


dla ciekawskich wrzucam skład:) Zdjęcie można powiększyć



Dziękuję firmie Donegal za możliwość przetestowania produktów, jednak zapewniam, nie miało to wpływu na moją opinię. 


Pozdrawiam:*

48 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa z takim zmywaczem żelowym :) muszę się rozglądnąć za nim bo akurat mój się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa, sama byłam zainteresowana właśnie ze względu na to, że to żel:) Warto spróbować:)

      Usuń
  2. Mi on strasznie śmierdzi zgniłymi gruszkami może dlatego że nie lubię zapachu alkoholu;p I jest taki zimny jak się dotknie wacikiem paznokieć jakby w lodówce stał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak :D Z tym się zgodzę:) Przeokropnie zimny jest jak się dotknie paznokcia :D

      Usuń
  3. Zachęca,ale jak radzi sobie ze zmywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze:). Nie ryzykowałam i nie zmywałam nim brokatów ale z kremami i shimmerami radzi sobie porównywalnie do zielonej Isany czyli jak na moje oko bardzo dobrze:).

      Usuń
    2. To już coś;-)Gdzies czytałam o zmywaczu z Donegal o zapachu Pina Colady,ale nie wiem czy coś nie pomyliłam;-)

      Usuń
    3. Pina Colada? To by musiało smacznie pachnieć:). Muszę poszukać:)

      Usuń
    4. Znalazłam to co chodziło mi po głowie,chodzi o emulsję zmywającą do paznokci z proteinami jedwabiu i pachnie ona jak malibu:-)Tak czytałam na blogu pewnej dziewczyny;-)

      Usuń
  4. Bardzo mnie ciekawi, jak sprawdziłby się u mnie. Nigdy jeszcze nie miałam zmywcza w formie żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, może akurat przypadnie Ci do gustu:)

      Usuń
  5. :D fajny patent :D kurcze chętnie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz gdzieś stacjonarnie to poproszę adres :D

      Usuń
  6. zmywacz w formie żelu - ciekawa sprawa :) może się rozglądnę za nim, bo mój aktualny dobija już dna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo jest wydajny, a ze zmywaniem radzi sobie dobrze więc jak go spotkasz to polecam:)

      Usuń
  7. nie mialam go ale znalazlam juz swoj 'ulubiony' zmywacz do paznokci o zapachu roz i poki co chetnie jego kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chętnie bym wypróbowała ;p co to za zmywacz?:)

      Usuń
  8. jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no ciekawe, nie miałam nigdy takiego w żelu

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe, ja pozostaję wierna isanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isanę też bardzo polubiłam, przed mangowym używałam go non stop:)

      Usuń
  11. elo, też go mam i bardzo lubię. nie dawno się pokłuciłam z biedronkowym - przez długi czas było okej a od nowego opakowania wlasnie zostawia mi bialy nalot na paznokciach i skórkach i niewiem czemu?czyzby jakas zamiana składu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam;-)mój też okropnie śmierdzi;-)poprzednie takie nie były;-)

      Usuń
    2. Nie wiem czy to zmiana składu czy coś, ale jakoś zaczął mi śmierdzieć i te przesuszone i białe skórki... Od około pół roku już go nie używam, przerzuciłam się na zieloną isanę, różowa strasznie śmierdzi i pozostawia biały nalot, ale żelowy to moje odkrycie, bardzo się polubiliśmy;)

      Usuń
  12. Też go mam - bardzo się polubiliśmy ;p
    A co do tego z biedry też zauważyłam nalot ale myślałam ze to może od wacików ... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie od wacików:( widzę, że nas więcej, które nie są zadowolone z biedronkowego ;/ :( rok temu był moim ulubionym...

      Usuń
  13. ja mam ich zmywacz cytrynowy i działa jak każdy inny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynowego nie miałam, muszę wypróbować jeżeli gdzieś znajdę go stacjonarnie:)

      Usuń
  14. Ciekawy ten zmywacz:) Nigdy nie miałam zmywacza w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz w żelu to ciekawe i bardzo praktyczne rozwiązanie:)

      Usuń
  15. Duzo się czyta o tym zmywaczu ostatnio :-)
    Tylko że mi tak wygodnie z butelką z dozownikiem, że chyba zostanę przy typowo płynnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ostatnio zmywacz z dozownikiem, z samym zmywaczem się nie polubiłam, słabo zmywał ale opakowanie zostawiłam "w razie czego" :P

      Usuń
  16. Ciekawy produkt z ciekawości pewnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. z pewnością go kupię :) ostatnio zalałam na szczęście tylko ręcznik ale też używam zmywaczy z acetonem więc wolę oszczędzić sobie nieszczęśliwych wypadków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to był tylko ręcznik:). Mnie nie raz niechcący wylało się na stolik albo na krzesło ale staram się uważać :D

      Usuń
  18. A ja mam taki tylko, że nie z mango, a z jedwabiem i bardzo go lubię, aczkolwiek zaopaatrzyłam się tylko w 3 butelki bo byłam w wiśle jakiś czas temu i tam je kupilam, a u mnie w dg nie ma ;/ jedna buteleczka wystarcza na ok. miesiąc. Po zmywaczu z jedwabiem na palcach zostaje miły, cynamonowy zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynamonowy zapach??? O nie, teraz to muszę się za nim rozejrzeć! Uwielbiam zapach cynamonu, zwłaszcza zimą. :)

      Usuń
  19. Dużo już o nim czytałam, na początku nie byłam co do niego przekonana ale teraz mam ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować, nie znalazłam jeszcze zmywacza w żelu, to mój pierwszy i myślę, ze nie ostatni:)

      Usuń
  20. Też nie miałam jeszcze takiego zmywacza w żelu :) Ale dużo słyszałam o nim dobrego wiec może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, właśnie głównie z tego względu, że jest w żelu:)

      Usuń
  21. chyba żaden inny zmywacz mnie nie odciągnie od tego z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak?:) Niech zgadnę, zielona Isana?:) Też ją lubię, mam jeszcze połowę dużego opakowania, a od piątku będzie na promocji więc nie wiem czy nie kupię na zapas ;>

      Usuń
  22. Miałam zieloną Isane i była moim numerem 1. DO CZASU... kupiłam w lidlu zmywacz niebieski z pompką. JEST CUDOWNY ! Ma go teraz wiekszość moich znajomych. Pachnie cudownie, nie wysusza, śietnie zmywa, jest tani. POLECAM !!

    OdpowiedzUsuń