czwartek, 27 września 2012

Bell Air FlOw - nr 06 (by Biedra) WINNY!

Wywiadówka:
Bell Air FlOw
odcień: 06
gdzie kupić? :  Biedronka, Drogerie Natura
ile kosztuje? :  ok. 12zł (niestety już niedostępny w Biedronce)
pojemność: 10ml
wykończenie:  jelly/żelkowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + przyjemna aplikacja 
              + ładna buteleczka
              + piękny połysk
              + szybko schnie
minusy: - 



Mniam. Coraz częściej mam ochotę na takie kolory. Być może to spowodowane jesienią, ogólnym samopoczuciem... Kolor przypomina mi barwę czerwonego wina, może nie jest to dokładnie to, ale jakoś tak mi się kojarzy. Jest piękny i głęboki i do tego upolowałam go za 3,99zł.:) Aplikacja jest bajeczna, świetnie się rozprowadza, trzeba jednak uważać na skórki ponieważ lakier jest rzadki i bardzo łatwo stracić nad nim kontrolę;). Jednak ja wychodzę z założenia, że im mniej wezmę na pędzelek tym lepiej i zawsze wolę powtórnie zamoczyć pędzelek niż żeby mi ściekało po skóóóórach. Końcówki są delikatnie widoczne ale mnie to nie przeszkadza, niesamowity połysk odwraca od tego uwagę. Schnie szybko, dwie warstwy do pełnego krycia, jak dla mnie kolejny świetny lakier. Do niedawna były jeszcze w Biedronce, teraz już chyba ciężko będzie Wam je znaleźć ale w drobnych drogeriach czy w Naturze na pewno je znajdziecie tylko w niestety wyższej cenie. 











Pozdrawiam:*

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor i świetnie błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, a do tego bardzo lubię lakiery bell.

    OdpowiedzUsuń
  4. i teraz żałuję ,żę go nie kupiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Warto się przejść do Biedry po niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też upolowałam Air Flow tylko w inym koloerze :) Szkoda, że żaden więcej nie wpadł mi w oko, bo na moich paznokciach sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny lakier.. i paznokcie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet mi się taka czerwień podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. łądny! lubie takie! teraz w Biedrze sa lakiery Eveline! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny jesienny kolor :) Bardzo mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam beżowy lakier z tej serii, ale jeszcze go nie wypróbowałam. Dobrze wiedzieć, że czeka na mnie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takimi ciemnymi kolorami i ten też średnio mi przypadł do gustu. Po prostu wolę bardziej żywe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Typowo jesienny kolor :) Piękniusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna czerwień:) W tym sezonie bardzo modne są ciemne odcienie tego koloru i planuję sobie sprawić jakiś lakier w takim głębokim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poluje na kolor winny, jednak nieco ciemniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też na wyprzedaży upolowałam i podzielam lubienie go ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką krwistą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam słabość do wszytskich odcieni czerwieni, wiec jestem zachwycona tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń