czwartek, 20 września 2012

Aktualny zbiór lakierowy:)

Nie mam dziś chęci na pisanie recenzji, pisałam dziś kolejny termin egzaminu, na którego zdanie są marne szanse. Nie będę Wam marudzić i narzekać, więc przechodzę do tematu. Chcecie zobaczyć co znajduje się w pudełkach poniżej? Uprzedzam, że każde pudełko jest z innej bajki, nie spodziewałam się, że mój dobytek tak się rozrośnie i na bieżąco dokupowałam pudełka. Niestety nigdy nie udało mi się trafić na takie same lub podobne wzory...;)

Robiłam wczoraj porządki, posortowałam porządnie lakiery. Tak, oficjalnie się przyznaje jestem (nie)anonimową lakieroholiczką. Uwielbiam je wszystkie i nic tak nie poprawiło mi humoru jak układanie moich małych skarbów ;p... Jeżeli chcecie poznać szczegółowe informacje o lakierach, zapraszam Was do zakładki Lakierowa lista :). Dodaję tam na bieżąco lakiery, które dochodzą do mojego zbioru:). Oczywiście jeżeli chcecie zobaczyć jakiś na paznokciach piszcie śmiało, pomożecie mi w tym trudnym wyborze, którym mam pomalować paznokcie...:D 



A tak wyglądają moje cudeńka poza pudełkami
Tadadadaaaaaaaaam:
No to byłoby na tyle, pozdrawiam Was gorąco, jutro będzie już normalna notka:)

78 komentarzy:

  1. Mavio, oficjalnie uznaję Cię posiadaczem największej ilości lakierów, ostatnie zdjęcie mnie wbiło w fotel :D Masz tego masę, prawdziwa lakieroholiczka z Ciebie :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio, bardzo dziękuję, to dla mnie komplement :D :)

      Usuń
  2. :OOOOOOOOO
    podziel się :D ile ich masz/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzielić się nie dzielę :D Zawsze gdy ktoś coś chce z mojej kolekcji to wolę kupić nowy dla tej osoby niż dać swój ;p jakoś tak się przywiązałam do moich buteleczek..:D

      Usuń
  3. Najpiękniejszy widok na świecie EVER! Sterta bajecznych lakierów do paznokci :D Ja mam na razie dwa pudełka po butach, ale muszę im kupić ładniejsze mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa zbieram szczenę z podłogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też !
      a ja myślałam że ja i moja (teraz już skromna) 80 to za dużo. W takim razie mogę dalej powiększać swoją kolekcję bez zahamowań, dzięki ;)

      Usuń
    2. Ja też mam ok 80 sztuk i myślałam, że mi odbiło - w końcu nie jestem aż taką lakieromaniaczką. Ale ta ilość lakierów... Wielkie WOOOW =D

      Usuń
  5. a myslalam, że ja mam dużo. od razu mi lepiej:D ale z chęcią bym przygarnęła takie pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko! Ile ich w sumie masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 500. Jakoś nie chcę liczyć, chyba by mnie to dobiło :D Ale na swoje usprawiedliwienie muszę powiedzieć, że już rzadko kupuję, chyba z tego względu, że rzadko kiedy trafiam na jakiś interesujący i unikatowy odcień:).

      Usuń
  7. Uwielbiam Twoją kolekcję lakierów! Jest mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest piękne, po prostu ;D masz ich bardzo dużo, zazdroszczę ;]
    najpiękniejszy widok - góra wspaniałych mazideł do paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale dużo masz tych lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to mnie zatkało... ile Ty tego masz masakra, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie małe : ooo, duzo ich ;)
    ja mam teraz zaledwie pare lakierów ale wszystkie szczególne ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. oo rany ! ile tego jest ; D możesz spokojnie otworzyć jakąś drogerię z lakierami ; pp

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba czytasz mi w myślach, bo właśnie wczoraj zastanawiałam się, ile Ty masz lakierów i jak ta ilość wygląda tak złożona razem do kupy. I proszę- post jak na zamówienie ;)
    Ilość Twoich lakierów przyprawia o opad szczęki. Ogromna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o wow, ja myślałam że mam dużo lakierów, ale przy tobie wymiękam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. :O :O :O :O :O przy moim małym pokoju to nie wiem gdzie bym je trzymała - chyba pod łóżkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudeńka masz:) Ja ostatnio 43szt pozbyłam się na allegro by zrobić miejsce na inne ciekawe lakiery:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ok 80-90 i myślałam, że to całkiem sporo.. ;D Swój własny sklep lakierowy mogłabyś otworzyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ostatnie zdjęcie patrzyłam ze szczęką na podłodze ;D
    OGROM ! piękności oczywiście :D

    Zapraszam Cię na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie i na pewno wezmę udział!:*

      Usuń
  19. wow!! NIEZLA KOLEKCJA !!! ZAZDROSZCZE!

    OdpowiedzUsuń
  20. aż mi się na usta pcha przekleństwo :D aby wyrazić swoje zaskoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał! Spodziewałam się, że musisz mieć strasznie dużo lakierów, ale aż tyle! :O Zaszokowało mnie te ostatnie zdjęcie ;d
    A ile czasu zajęło ci zbieranie tego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko około półtorej godziny, tzn. wyciąganie z pudełek i wsadzanie ich z powrotem :D Niezły zapychacz czasu zwłaszcza jak musiałam się uczyć... ;)

      Usuń
  22. Wow jak tego wiele. Ja posiadam tylko 20 lakierów a ty masz z 10 razy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o mamo!! Ile tego masz!! ja też chce tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow a moze byś zrobiła jeszcze notkę ale zestawienie podobnych kolorów np czerwone itp
    nie widziałam jeszcze tylu lakierów na raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pół roku temu robiłam taką serię notek:). Zapraszam do zakładki "KOLEKCJE LAKIEROWE" :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  25. ile tego ! jestem zachwycona *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. a myślałam, że to ja mam ich spoooro;D

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG! Jak w hurtowni:)Ekstraaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam patrzeć na takie kolekcje lakierowych zbiorów. Masz cudną kolekcję. Rozumiem Twój lakieroholizm w 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, całe szczęście, że ktoś to rozumie :) Dzięki Jjjustii:*

      Usuń
  29. ja chce takie pudełeczko :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko :D lakieroholizm w postaci czystej :D

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja się ostatnio martwiłam, że mam za dużo lakierów :)Uspokoiłaś moje sumienie.

    OdpowiedzUsuń
  32. wow !!! można się w nich wykąpać spokojnie :) moje sto opiczków to pikuś przy tej gromadzie :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam zdjęcia typu "lakiery na wolności"! Gratuluję kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. te lakierki potrzebują własnego pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW! Zrobiłam wielkie oczy i jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  36. HEJ :) KOLEKCJA JEST WYPAŚNA!!
    a jeżeli chodzi o jakieś pomysły to mam jeden!
    Myślę że nie tylko mi by się podobało (a na pewno trochę pomogło) gdybyś nam tu wrzuciła FILMIK JAK MALUJESZ PAZNOKCIE:) masz zawsze idealnie pomalowane i żadna skóreczka nie wystaje <3 wrzuć nam filmik!

    ps. nie można wejść w kolekcję różową i czarno-złotą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł!:) Na razie nie mam dobrego sprzętu żeby nakręcić coś dobrego ale pomysł naprawdę ciekawy i w przyszłości na pewno o nim nie zapomnę i go zrealizuję:* Dziękuję:)
      Jeżeli chodzi o różową i czarno-złotą nie pojawiły się jeszcze z nimi notki, jakoś zapomniałam o nich ale postaram się to nadrobić i dodać szybko notki :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. No to czekamy! :)
      A powiedz, masz może któryś ULUBIONY? :D taki że nawet nim często nie malujesz bo aż Ci szkoda? :D taki że nie oddałabyś go za żadne skarby!? :D
      Aha i jeszcze jedno, liczyłaś je????? :D

      Usuń
    3. Póki co ulubionego nie mam, ale unikatowy i wyjątkowy jest dla mnie Shaka holograficzny bo w PL go nie dostanę poza tym z takim efektem holo to jeszcze żadnego lakieru nie widziałam nawet na swatchach:). Pisałam o nim tutaj: http://mavia-nails.blogspot.com/2012/08/shaka-hologram-green.html

      Liczyłam, liczyłam:) 530.

      Usuń
    4. No ten hologram jest wspaniały!!
      Ale muszę to powiedzieć: jesteś nienormalna! :D :D (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;p )

      Usuń
  37. Nie chcesz wiedzieć co powiedziałam, kiedy zobaczyłam zdjęcia ;p Szczególnie ostatnie. Normalnieeeee masakra, nie ogarniam tej ilości hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ekstra kolekcja... Zazdroszczę!!! ;D A ile dokładnie ich masz? Liczyłaś może? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam 530 :) Dziś policzyłam :D

      Usuń
    2. O kurczę.... :o
      Moje 200 to pikuś ;p

      Usuń
    3. 530, o dżizys... Kolekcja, nie bójmy się tego powiedzieć, warta pewnie ze dwa-trzy tysiące pln :>

      Usuń
    4. Tak, to prawda, na pewno jest to tyle warte. Na szczęście nie wszystko kupuję sama, część z mojego zbioru po prostu dostałam czy to jako prezenty czy też w ramach współpracy:).

      Usuń
    5. Ja mam marne jakieś 70 :)

      Usuń
  39. Moje wszelkie wyrzuty sumienia dotyczące ilości posiadanych lakierów prysnęła jak bańka mydlana :D Mega kolekcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet nie wiesz jak bardzo pobuszowałabym w tych pudełkach :)
    Mój zbiór okazuje się maleńką kroplą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Spadłam z krzesła, potem ze schodów, a gdyby miała piwnicę wleciałabym nawet do niej ^^
    Ja tam się cieszę ze swojej kolekcji 100 lakierów, ale jak widzę Twoją kolekcję to walę głową w mur! :D Gratuluję tak wspaniałej i pokaźnej kolekcji! Marzy mi się, żeby kiedyś dorobić się takich zasobów lakierowych. Pewnie kiedyś mi się to uda, choć na razie jestem z tych, które mówią 'nieeee, taki kolor już mam...', 'czy to na pewno jest Ci potrzebne?'...
    Uch, no nic, mam nadzieję, że kiedyś mój zbiór będzie chociaż w połowie tak wspaniały jak Twój :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna kolekcja!!!!!!! :)
    Mam podobną i mam tak jak Ty, zawsze ogromny problem na jaki kolor pomalować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przybyłam..Zobaczyłam.. i się zakochałam...i jeszcze zaniemówiłam...
    Kolekcja MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zrobiło mi się smutno ;( ehh zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  45. powiem tak: o dup! ile Ty tego masz;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. wow.. ja mam z jakąś 1/20 tego co Ty i wydaje mi się że tego jest strasznie dużo :)

    Gratuluję kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O.O Wow :D Naprawdę niesamowita kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń