sobota, 29 września 2012

MIYO Nailed it! Metallic Glam - No 37 VENUS

 Wywiadówka:
Pierre Rene MIYO Nailed it!
Metallic Glam
odcień:No 37 VENUS
gdzie kupić? :  Drogerie Jaśmin, niewielkie prywatne drogerie
ile kosztuje? :  4,99zł
pojemność: 8ml
wykończenie:  metaliczne
krycie: 2/3 warstwy
plusy: + szybko schnie
              + bezproblemowa aplikacja
              + rzadka ale zwarta konsystencja
              + miłe dla oka opakowanie
minusy: - dostępność

Wiele z nas uważa, że czerwony lakier to must have w każdej kobiecej kosmetyczce. Ale czy ktoś mówił, że musimy się ograniczać do klasycznej kremowej czerwieni?:) Mam wiele czerwonych lakierów, myślałam, że już żadna czerwień mnie nie zaskoczy. Venus spowodowała, że opadła mi szczęka. Piękny metalik, na szczęście nie ma w nim ani nuty perły, świetnie wygląda w słońcu i nie można go nie zauważyć. Konsystencja jest taka jak lubię, zwięzła i rzadka, trudno zalać skórki. Do pełnego krycia wystarczą dwie grubsze warstwy lub trzy cienkie. Ja nałożyłam trzy cienkie warstwy i wszystko wyglądało jak należy. Schnie bardzo szybko i pozostawia mocny połysk. Bardzo się polubiliśmy, chociaż czerwień nie jest moim ulubionym kolorem.Zaskoczyłam się trwałością, nosiłam go od wtorku a zmyłam go dziś rano, zero odprysków i zero startych końcówek. Cena również jest bardzo przyjemna, gdyby tylko dostępność była lepsza to na pewno zaopatrzyłabym się w całą kolekcję:). 

Jak Wam się podoba czerwień w wersji metalicznej? 
A może jesteście zwolenniczkami tradycyjnej, kremowej czerwieni?:)












Dziękuję firmie Pierre René  za możliwość testowania  produktów, jednak zapewniam, nie miało to wpływu na moją opinię. 

  Pozdrawiam:)


16 komentarzy:

  1. czerwieni nie lubię jednakże ta mi się podoba ze względu na to wykończenie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszelkie odmiany czerwieni - ten jest piękny - widzę różowe refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak :) Zapomniałam napisać, ale rzeczywiście ma różowe refleksy:)

      Usuń
  3. Chyba mam ten sam odcień, lubię go. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna czerwień, ale to wykończenie robi z niej oryginalny kolor. Świentny mani!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jupitera, mam marsa, brakuje mi tylko venus

    OdpowiedzUsuń
  6. Minusem właśnie fajnych lakierków jest ograniczona dostępność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię ich za to:( podwójnie nie lubię bo naprawdę mi się spodobały i sprawdziły u mnie...

      Usuń
  7. Mam Venus i uwielbiam ten kolor,ta czerwień jest inna niż wszystkie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą Basiu, inna niż wszystkie:)

      Usuń