poniedziałek, 3 września 2012

KIKO - 318 Malva Chiaro // Pale Mauve

Wywiadówka:
KIKO Make Up Milano
odcień:318 Malva Chiaro // Pale Mauve
gdzie kupić? :  drogerie KIKO (niestety nie ma ich na terenie Polski)
ile kosztuje? :  2,5 euro 1,5euro
pojemność: 11ml
wykończenie:  kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:+dobre krycie 
              + ładna buteleczka
              + świetna aplikacja
              + szybko schnie
              + wygodny pędzelek
minusy: - niedostępny w PL

 Tadadam :D Przyszła w końcu pora na pokazanie Wam pierwszego Kikusia, którego przywiozłam ze sobą z Rzymu. Kupiłam go na przecenie, kosztował 1,5 euro czyli około 6 zł. Niewielka cena, miałam niewiele czasu na zastanawianie się więc prędko go zgarnęłam:). Nie jestem za bardzo do niego przekonana, chociaż podoba mi się to zdecydowanie "widzę" go na jesień ;p. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, malowało się genialnie, pędzelek sam sunął po płytce. Formuła jest niezwykle kremowa, no aplikacja pierwsza klasa! Nie mogę się doczekać aż pomaluję paznokcie pozostałymi kolorami:). Kolor, który chciałam Wam pokazać to mieszanka różu, brązu i odrobiny fioletu. Podoba mi się taka mieszanka, fajnie wygląda na palcach chociaż trochę "niezdrowo";p. Schnie błyskawicznie, jedynym wielkim minusem jest dostępność w PL. Nie dostaniemy ich nigdzie, a jedynie poza granicami naszego Państwa. Jeżeli wybieracie się do państwa gdzie jest Kiko, koniecznie tam zajrzyjcie bo w swojej ofercie mają mnóstwo świetnych kosmetyków:). 










16 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) w sumie mam podobny z p2, który będzie u mnie lada dzień w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolorek na jesień. Szukałam takiego, kupiłam, ale jednak to coś innego ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny kolor! Już go widzę na jesień na swoich paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, ja jak dobrze pójdzie też niedługo stanę się posiadaczką kilku tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny kolor :) strasznie marzy mi się lakier z Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie żałuje, że w Polsce ciężko dostępny.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam lakierów KIKO i bardzo żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest, szkoda że tak słabo dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor, szkoda ,że nie można ich u nas kupić, jest wiele kolorów ,które bym chętnie pzygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bordo-śliwka :) fiolet znów wraca do łask jesienią a ja czekam na listonosza z nowymi opikowymi fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jesienny kolor. Strasznie ubolewam, że nie można ich kupić w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten lakier od ponad miesiąca i jeszcze go nie wypróbowałam, bo jakoś nie widzi mi się ten kolor na moich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny, chociaż jesiennie (a tu jeszcze lato!) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, mogłabym mieć taki ;P

    OdpowiedzUsuń