poniedziałek, 10 września 2012

KOBO Professional Colour Trends - 20 Mexico


Wywiadówka:
KOBO Professional
Colour Trends
odcień: 20 Mexico
gdzie kupić? :  Drogerie Natura
ile kosztuje? :  9,99zł
pojemność: 7,5ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy: + szybko schnie
              + standardowy, dobrze ścięty pędzelek       
              + piękny połysk
              + cena adekwatna do pojemności    
              + nie za rzadka ani nie za gęsta konsystencja
minusy: - - - 


Muszę zacząć najpierw od koloru Meksyku. Nieco różni się od tego w butelce, jest bardziej intensywny oraz nieco bardziej pomarańczowy. Na pewno zauważycie to na zdjęciach, jednak mimo wszystko przyjemny kolor, bardzo modny tego lata. Nałożyłam dwie warstwy i to wystarczyło do pełnego krycia, myślę, że trzecia jest zupełnie niepotrzebna. Przyjemnie się nakłada, konsystencja też jest w porządku. Póki co, złego słowa nie mogę powiedzieć, różnica koloru w butelce i na paznokciach jedynie przemawia na niekorzyść Mexico. Zanim wypróbowałam ten lakier, przeczytałam wiele różnych opinii na blogach, spodziewałam się czegoś dużo gorszego, że rzeczywiście będzie bardzo słabo krył, kolor będzie znacznie różnił się od tego w butelce ale nie jest tak źle, najlepiej sprawdzić to na własnej skórze. Miło się zaskoczyłam, lakier przypadł mi do gustu jednakże nie stał się moim ulubieńcem :). 

Jutro: Przystanek Shanghai!  



 








            

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. kolor równie piękny jak Twoje paznokcie :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuje takiego koloru - i chyba właśnie go znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się kolor trochę różni, ale mi nie przeszkadza. Jednak przy malowaniu robiły mi się straszne smugi i potrzebowałam 3 warstw do pełnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  4. uważam, że kolor jest jak najbardziej ok. na pięknie opalone dłonie będzie jak ulał! czyli nie na moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowny kolor, może się skuszę jak zobaczę w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam taki kolory, mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow myślałam, że będzie miał inny odcień jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jeden lakier z poprzedniej serii Kobo i jego schnięcie tak mnie zniechęciło, że mam duże opory, by dać jeszcze szansę tej marce...

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kolekcja lakierów Kobo jest świetna :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor piękny -patrząc na Twoje paznokietki aż żal, że już lato odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor! Chętnie zaopatrzyłabym się w sporą część tej kolekcji, jednak zaczyna mi już brakować miejsca na lakiery xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby Natura była u mnie w mieście skusiłabym się na kilka kolorów. A tak to mogę się tylko naoglądać.

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba mój faworyt z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor chyba bardziej podoba mi się od poprzedniego... Sama chciałabym kupić sobie taki! Ostatnio przechodziłam obok stoiska golden-rose. I owszem, mogłam kupić taką brzoskwinkę, ale urzekł mnie pastelo-różo-koral, gdzie mam już podobne 2 kolory, tylko nie myślałam racjonalnie! Chyba będę musiała sobie napisać na kartce jaki kolor potrzebuję, i przejdę sie tam jeszcze raz, ale tym razem po TEN KONKRETNY kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jest piękny, taki pastelowy i uroczy;)

    OdpowiedzUsuń