wtorek, 4 września 2012

Rzut oka na kilka nowych lakierów KOBO Colour Trends

Zazwyczaj nie dodaję notek dwa razy dziennie i rzadko o tej porze:). Niestety nie mogłam się powstrzymać przed tym aby Wam ich nie pokazać i... oto jestem!:D Notka jest właściwie "na gorąco" bo dosłownie kilka godzin temu wpadło w moje łapki kilka nowych lakierów Kobo. Zdjęcia robiłam koło godziny 17, nie wyszły zbyt dobrze, było już wtedy dosyć szarawo. Swatche na paznokciach pojawią się oczywiście za kilka dni. Na razie pokażę Wam jak prezentują się kolory na żywo ponieważ jak wiemy, zawsze kolory różnią się pomiędzy tymi w zapowiedzi, które daje nam producent, a kolorami rzeczywistymi. Zapowiedź wraz ze zdjęciami można zobaczyć TUTAJ



20 Mexico, 22 Sydney, 11 Sofia, 12 Lisboa

5 Wien, 8 Brasil, 27 Shanghai, 26 Tokyo 

14 Toronto, 18 Rome





Podoba Wam się ta kolekcja? Przypadły Wam do gustu te odcienie?:) Który lakier chcecie zobaczyć na paznokciach pierwszy?:) Osobiście muszę przyznać, że kolekcja bardzo udana, cieszę się, że lakiery weszły do stałej oferty, myślę, że będę powiększać powoli swój zbiór:). Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenia to chyba najbardziej moje serce skradł póki co Rzym:).





Dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze:):*
Pozdrawiam serdecznie! 


30 komentarzy:

  1. poproszę o sydney :)

    to limtowanka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lakiery wchodzą do stałej oferty Kobo:).

      Usuń
  2. Ty to się nakupujesz tych lakierów...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tokio i Wiedeń-mniam.Czekam na słocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności.. Najbardziej podobają mi się Sydney i Sofia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają Wien, Shanghai i Tokyo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam London, a kusi mnie Toronto ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, ciekawa jestem ich krycia. Czekam na piękne pastele - Sydney, Sofia i Lisboa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na Mexico i Toronto
    ciekawa jestem jak z ich jakością

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś :) Piękne kolory wzbogaciły Twoją kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako pierwszy poproszę shanghai! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie obejrzałabym Toronto bo na zapowiedziach wyglądał kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam niemiłe doświadczenia z ich nowym topem, więc na kolorowe lakiery się nie skuszę. Chętnie jednak obejrzę je u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sofia :D cudowna!!! nie za dużo już tych lakierów? :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ masz nowych lakierow! szalenstwo! :)) mi bardzo podoba sie Mexico, lubie ostatnio takie klimaty :) Ale Rome tez piękny :))

    A u mnie dziś piękna pomarańcz malinowa z China Glaze!
    http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. sofia piękna :) koniecznie muszę odwiedzić Naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańczowy mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wien mi sie spodobal,swoja droga nigdy nie mialam lakierow KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczne kolory:D pokazuj wszystkie naraz:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak oglądałam w sklepie jakoś nic mnie nie ruszyło. Chętnie zobaczę Mexico jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile pieniędzy leży na tym stole. ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardziej niż kuszące, ale mam szlaban na lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Najpierw chcemy 12, 14 i 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiedeń i Tokyo :) ale ogólnie jakoś nie urywają...

    OdpowiedzUsuń