piątek, 24 maja 2013

Lovely Classic nail polish - #369 Bloody Mary

Wywiadówka:  
Lovely
Classic nail polish

odcień: 369
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5.80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: kremowe
krycie: 1/2 warstwy
plusy: + wygodny pędzelek
              + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny   
minusy: - - - - - 


Gdy byłam młodsza często szukałam takiej czerwieni ale nigdy na taką nie trafiłam. Zawsze trafiałam na za różową, za pomarańczową albo za ciemną czy też zbyt jasną. Ta jest idealna, perfekcyjna i klasyczna. Pędzelek jest dosyć gruby, trzeba uważać przy nakładaniu bo muszę przyznać, że powyjeżdżałam poza paznokieć i skórki niestety wyglądały trochę "krwawo";D. Kryje przy pierwszej warstwie i schnie przy tym ekstremalnie szybko, ja nałożyłam drugą dla pogłębienia efektu, który w sumie i tak okazał się być taki sam jak przy pierwszej i co prawda czas schnięcia trochę się wydłużył ale wszystko przebiegło sprawnie i dosyć szybko:). Oczywiście lakier pozostawia bardzo ładny połysk, z resztą ładnie widać go na zdjęciach. Ogólnie rzecz biorąc - nie mam zastrzeżeń :). 


Kochane, a jak Wam się podoba czerwień w tak zwykłym wydaniu? Ponadczasowa klasyka czy przeżytek i lakier dla niewymagających?





  






Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się dzisiaj nad nim i chyba po niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na twoich paznokciach wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polubiłam czewrień na paznokciach i uważam że jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu go nie kupiłam wczoraj. Muszę nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo takich czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, bardzo lubię te serię lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w szarym kolorze i czeka na testowanie, ale twój odcień też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna czerwień,i jak błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda super! :) a jak z trwałością? kupiłam ostatnio kilka z tej serii i pierwszy po wypróbowaniu odpryskiwał już następnego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czerwień jest piękna :) u mnie lakier wytrzymał ok. 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń