sobota, 18 maja 2013

Lovely Gloss Like Gel - #332 Ocean


Wywiadówka:  
Lovely
Gloss Like Gel

odcień: 332
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5,80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - - - - - 
 

332 przypomina mi bardzo odcień, który w szafach Lovely był może z 3 lata temu. Uwielbiałam ten lakier, dlatego też cieszę się, że Lovely postanowiło ponownie go wypuścić. W sumie określiłabym go jako odcień kobaltowy z mnóstwem srebrnego shimmera, który momentami stapia się w taflę i wygląda nieco perłowo. Nie mam problemu z nakładaniem, co prawda jeden włosek mi odstawał ale nic prostszego - po prostu go odcięłam i było wszystko w porządku. Fajnie się prezentuje aczkolwiek wrócę do niego przy okazji jesieni, myślę, że będzie bardziej pasował:). Kobalcik był też moim królikiem doświadczalnym i postanowiłam go zmatowić, w matowej wersji mogłyście zobaczyć go w TYM poście. 













Pozdrawiam:*

29 komentarzy:

  1. jaki piękny! miałam go wczoraj w mackach.. czemu nie wzięłam?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć po niego koniecznie między 23 a 26 maja, wtedy kupisz go za ok. 3,50zł :):) (-40% na całą kolorówkę w Ross:):)

      Usuń
  2. zazwyczaj nie lubię tego wykończenia, ale ten lakier chyba przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę u siebie takiego koloru, ale u Ciebie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny innej firmy, ale ten jest naprawdę śliczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny własnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobalt chyba lepiej prezentuje się w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek :)
    podoba mi się twój blog ;)
    będę od dzisiaj zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mnie to cieszy:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. ja na tym kolorze widzę już płatki śniegu ^^ idealnie będzie pasował pod zimowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, idealnie pasuje i jeszcze dodać matt to istne zimowe szaleństwo:)

      Usuń
  9. kolor ładny, ale chyba są widoczne pociągnięcia pędzelka? czy mnie oczy mylą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gołym okiem nie są one widoczne, widać je w słońcu gdy uwydatnia się srebrny shimmer:D

      Usuń
  10. Kupiłam dziś podobny odcień tylko z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow... Świetny kolor, taki intensywny :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny, lubię ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. boski kolor1takiego jeszcze w swojej kolekcji nie mam !:P

    OdpowiedzUsuń
  14. baaardzo w moim stylu, chyba mam jakiś podobny :D
    wg, że tak spytam, czyżbyś miała jamniczka?! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeokropnie cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ej, ekstra ten kolor jest! idę do sklepu po niego :)

    OdpowiedzUsuń