czwartek, 16 maja 2013

Wibo Gel Like - Flirt by Amethyst

 Wywiadówka:  
Wibo
Gel Like 

odcień: Flirt
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 6zł
pojemność: 8,5ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy:  + niedrogi
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny  
              + szybko schnie 
minusy: - - - - - 

 Flirt, którego stworzyła Amethyst był jednym z bardziej intrygujących mnie kolorów serii blogerskiej. Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam go w pierwszym Wibo-Boxie i szybko wzięłam się za malowanie. Pewnie zauważyłyście, że zdjęcia są trochę inne, lepszej jakości a to dzięki mojej koleżance Martusi (:*), która użyczyła mi aparatu podczas naszego majówkowego wyjazdu. Teraz już jestem pewna, zmieniam aparat, te zdjęcia mnie przekonały :D. No ale nie o aparacie chciałabym pisać lecz o flircie. Jest to dość ciemny róż, przygaszony, z nutą fioletu w sobie a także lekkim, bardzo delikatnym shimmerem, który jest niestety słabo widoczny. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, właściwie jedna kryła perfekcyjnie ale pozostawiała delikatne smugi dlatego też dołożyłam drugą. Muszę przyznać, że lakier nie rozczarował mnie, może delikatnie pod względem błyszczenia, na zdjęciach widoczny jest lakier + top coat. 
Mnie się podoba, a Wam?:)












Pozdrawiam:*

15 komentarzy:

  1. Piękny kolorek. Wibo ma śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny jest ;)
    ten lakier z tej kolekcji wyjątkowo bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się nowe zdjęcia :D I w ogóle to jeden z moich ulubionych odcieni wśród wszystkich lakierów, co mam. Jest piękny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest :) Zdjęcia zdecydowanie ładne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor!
    Nie mam go w swojej kolekcji bo jestem troszeczkę zrażona do lakierów z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier i szalenie mi się podoba! :) jeden z moich ulubionych ostatnio, mimo tak intensywnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najpiękniejszy kolor z całej piątki jaką dostałyśmy jeśli chodzi o serię blogerek, jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten lakier, kolor świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba ten kolor najbardziej mi się podoba z serii blogerskiej, ale nie skusiłam się na żaden odcień, zbyt dużo negatywnych opinii czytałam na ich temat i zrezygnowałam.
    A propos aparatu...
    mnie mój mąż namówił na kupno nowego aparatu, ja uparcie twierdziłam, że stary daje radę i nie potrzeba tego zmieniać. Teraz, gdy działam już z nowym, nie zamieniłabym za żadne skarby na stary :) Różnica jest nieporównywalna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam :D
    A co do aparatu to też bym chętnie zmieniła, ale na razie brak funduszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też go mam i strasznie mi się podpba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kolorek jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń