środa, 22 maja 2013

Lovely Classic Nail Polish - #271 Purple Hill

  Wywiadówka:  

Lovely
Classic nail polish

odcień: 271
gdzie kupić? : Rossmann
ile kosztuje? : ok. 5,80zł
pojemność: 8ml
wykończenie: shimmer
krycie: 2 warstwy
plusy+ tani 
              + dobre krycie
              + piękny połysk
              + łatwo dostępny 
              + dobrze skrojony pędzelek  
minusy: - długo schnie

Lovely z kolekcji klasycznej w kolorze 271 to średni fiolet z mnóstwem błękitnego shimmeru. Dosyć ciekawe połączenie, pamiętam, że kilka lat temu miałam bardzo podobny odcień i zużyłam go do końca bo tak go uwielbiałam :P. Kryje przy dwóch warstwach, chociaż widzę, że na zdjęciach wyszły delikatne prześwity, których na żywo gołym okiem nie jestem w stanie zobaczyć. Rozprowadza się bez problemów, ale chyba trafiłam na taki egzemplarz, który bardzo wolno schnie. Namęczyłam się z nim trochę, kilka razy poprawiałam, ostatecznie wspomogłam się wysuszaczem i manicure wyszedł idealnie:). Podoba mi się, a Wam?:)







  
Pozdrawiam:*

18 komentarzy:

  1. ładny, wygląda trochę jak cieniowany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taak, bo podarowałam go funfeli;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, mi :) No właśnie,mam go i muszę przyznać, że na żywo prezentuje się o wiele lepiej, na zdjęciu widoczne są właśnie prześwity i jakieś nierówności, a tal na prawdę jest ładniejszy.

      Usuń
    2. To prawda, teraz to zauważyłam, że są prześwity, które na żywo nie są widoczne.

      Usuń
  3. Rzeczywiście, też mi się rzuciły w oczy te prześwity, ale odcień bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny :D szkoda, że nie mam szafy lovely w okolicy ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! jutro muszę go upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten lakier ma najpiękniejszy kolor na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy kolor, ale nie lubię gdy lakier za długo wysycha :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, intensywny kolor:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, lubię tę serię lakierów lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor, uwielbiam fiolety, ale ten wyjątkowo mi się podoba <3 chyba go sobie kupię jak tylko znajdę się w Rossmannie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ciekawy chociaż raczej raczej nie mój, ale ten niebieski shimmer uważam za zachęcający. Znów ładny połysk, ale niestety widzą jedną, okropną wadę- zapowietrza się paskudnie. Dla mnie z góry skreślony, a może trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń