sobota, 11 maja 2013

Golden Rose Holiday - #67 /imitujący cukrową posypkę/

Wywiadówka:  
Golden Rose
Holiday
odcień: #67
gdzie kupić? : wyspy/butiki Golden Rose, internet
ile kosztuje? : 12,90zł
pojemność: 11,3ml
wykończenie:  cukrowa posypka 
krycie: 2 warstwy
plusy:  + szybko schnie            
               + dobre krycie
               + przyjemna aplikacja
               + cena
               + dostępność
minusy:  -  - - - - 


 Różowy cukiereczek, który pokazywałam Wam przedwczoraj bardzo polubiłyście dlatego postanowiłam nie czekać i pokazać Wam kolejny lakier z serii Holiday, który imituje cukrową posypkę. Lakier w odcieniu 67 to klasyczne bordo, zawierające trochę brązowych tonów. Jest zupełnie kremowy, nie posiada żadnych drobinek, a po wyschnięciu daje chropowaty efekt cukrowej posypki, a mnie w tym przypadku kojarzy się to ze skórzaną odzieżą :D. Całość podoba mi się mniej niż słodki róż, do którego powróciłam dzisiaj drugi raz, ale nie mogę powiedzieć, że lakier jest brzydki - jest dziwny;). Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, które schną szybko. Pewnie i bordo łatwo chwyta brud, ale na szczęście jest to ciemny kolor więc nie jest to tak widoczne jak przy różu. Ogólnie rzecz biorąc jakoś po kilku godzinach noszenia przyzwyczaiłam się do niego i w efekcie polubiliśmy się ;). Jak Wam się podoba?:)












Pozdrawiam:*

24 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc w tej wersji piasek nie podoba mi się. Zdecydowanie ładniejsze są te jaśniejsze kolory GR Holiday.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor sam w sobie jest ładny - na jesień/zimę. Ale w tym wykończeniu zupełnie mi się nie podoba. Te jaśniejsze wersje nieporównywalnie bardziej łechcą moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor nie moja bajka :D ale tekstura cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Myślę, że jego właśnie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety mam inny gust bo dla mnie jest brzydki - kolor oczywiście bo faktura cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem wygląda słabo- nie jak jakieś wykończednie tylko jakby zaraz po pomalowaniu ktoś sobie poodciskiwał koc na paznokciach, nieładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor zdecydowanie do mnie nie trafia, ale ten różowy był cudowny :)

    Pozdrawiam!

    PS. Zapraszam do mnie: infalliblelifestyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaskowy golden rose?? Coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś ten kolor mi sie nie podoba ;( ale mam 2 inne, jeden już wypróbowałam i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też średnio się ten kolor widzi, ale o gustach się nie dyskutuje, paznokcie masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie podoba mi się ten kolorek:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszędzie piaski już teraz :) Ciekawy nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się kojarzy czerwonym winem :) podoba mi się.
    sama już zamówiłam dwa kolorki z tej serii. niestety, w moich okolicach nie ma żadnych wysp GR, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda! U mnie swatche Holidaya 66, też jest super na lato! ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się faktura tych lakierów... dużo bardziej wolę też od P2, są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam dokładnie takie same skojarzenia- skórzana odzież w rockowym wydaniu! :) fajne czerwone wytrawne wino!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Jak dziewczyny wyżej piszą jak czerwone wystawne wino :D Idealne na randke :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wino same w sobie ładne, ale z tym wykończeniem wygląda nieciekawie ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przemawia do mnie ten lakier...

    OdpowiedzUsuń