piątek, 17 maja 2013

Donegal Beauty Shine - 7125 Light Beige


Wywiadówka:  
Donegal
Beauty Shine
odcień: Light Beige 
gdzie kupić? : http://www.donegal.com.pl/
ile kosztuje? : 6,99zł
pojemność: 6 ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + dobre krycie
               + przyjemna i łatwa aplikacja
               + szklany połysk
               + niedrogi
               + szybko schnie    
minusy: -  brak w sklepach stacjonarnych

Paznokcie maluję już nałogowo, staram się nawet w bardzo zajęty dzień znaleźć chwilkę na szybkie zmycie i pomalowanie paznokci. Zdarza mi się to dosyć często bo co dwa dni, a czasem nawet codziennie. Nie o tym dzisiaj chciałam Wam pisać, a mianowicie o lakierze Donegal w odcieniu XXX. Jest to blady róż, lekko wpadający w szary fiolet, ale nadal zachowany w "ciałowej" tonacji. Świetny odcień, który naprawdę ciężko jest mi zidentyfikować i przyporządkować do jednego koloru chociaż nazwa na stronie Donegal wskazuje na beż :D. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schnie w normie. Tę serię lakierów charakteryzuje przede wszystkim bardzo ładny i szklany połysk, który uwiódł mnie już przy pierwszym lakierze Donegal, który pokazywałam Wam TU... :)










Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. jest rzeczywiście śliczny, chętnie bym go u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, ale ja bardzo lubię tego typu odcienie, więc pewnie nie jestem obiektywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier. Przy mojej karnacji wychodzą z niego różowe tony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor. A jak błyszczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery przepięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda rewelacyjnie :) kusisz mnie nim :>>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolorek, w sam raz na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo interesujący blog :) Kolor pazurków jest bardzo ładny. Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń