piątek, 17 maja 2013

Donegal Beauty Shine - 7125 Light Beige


Wywiadówka:  
Donegal
Beauty Shine
odcień: Light Beige 
gdzie kupić? : http://www.donegal.com.pl/
ile kosztuje? : 6,99zł
pojemność: 6 ml
wykończenie: kremowe
krycie: 2 warstwy
plusy:   + dobre krycie
               + przyjemna i łatwa aplikacja
               + szklany połysk
               + niedrogi
               + szybko schnie    
minusy: -  brak w sklepach stacjonarnych

Paznokcie maluję już nałogowo, staram się nawet w bardzo zajęty dzień znaleźć chwilkę na szybkie zmycie i pomalowanie paznokci. Zdarza mi się to dosyć często bo co dwa dni, a czasem nawet codziennie. Nie o tym dzisiaj chciałam Wam pisać, a mianowicie o lakierze Donegal w odcieniu XXX. Jest to blady róż, lekko wpadający w szary fiolet, ale nadal zachowany w "ciałowej" tonacji. Świetny odcień, który naprawdę ciężko jest mi zidentyfikować i przyporządkować do jednego koloru chociaż nazwa na stronie Donegal wskazuje na beż :D. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, schnie w normie. Tę serię lakierów charakteryzuje przede wszystkim bardzo ładny i szklany połysk, który uwiódł mnie już przy pierwszym lakierze Donegal, który pokazywałam Wam TU... :)










Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. jest rzeczywiście śliczny, chętnie bym go u siebie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, ale ja bardzo lubię tego typu odcienie, więc pewnie nie jestem obiektywna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier. Przy mojej karnacji wychodzą z niego różowe tony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor. A jak błyszczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery przepięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda rewelacyjnie :) kusisz mnie nim :>>

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolorek, w sam raz na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo interesujący blog :) Kolor pazurków jest bardzo ładny. Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń